本帖最後由 kelvinchm 於 2022-4-19 20:30 編輯

不如我問下大家
假設以下依個係rtx 3000系某中階產品嘅價錢/推出時間圖
你地會覺得邊個位買會比較合理?
假如你地係A B C個段時間無買到, 又覺得應該邊個位買會比較合理?
當然買卡係為打機或工作需要, 唔考慮挖礦



=====
作為一個等等同夠用黨, 我1070係大概三年前嘅J位買入, 上年高位放出, 近月1060大概算係I-J位入, 一出兩入變咗1060係免費
rtx 2060 我係出rtx3000時降價買入, 直到依家都仲叫保緊值
我正打算3070都係咁玩, 係K位入叫最合理, 佢夠膽升我夠膽放, 佢夠膽跌我夠膽用
我等等, 你等等, 聽日顯卡降兩百
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 541# kelvinchm


    我永遠都只會在ABC時段買過左就等下代或突然壞卡就賤價二手收上代等下代

TOP

不如我問下大家
假設以下依個係rtx 3000系某中階產品嘅價錢/推出時間圖
你地會覺得邊個位買會比較合理?
假 ...
kelvinchm 發表於 2022-4-19 20:29

正確答案:A-C錯過左,如果唔係壞卡/錢多到洗唔曬,就應該等下一代賣街,再決定買下一代,定係減幅夠大的上一代,定係繼續等

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

正確答案:A-C錯過左,如果唔係壞卡/錢多到洗唔曬,就應該等下一代賣街,再決定買下一代,定係減幅夠大的 ...
INGRAMLI 發表於 2022-4-19 22:37

A-C從來都唔會係香港出現
香港一開始就係D

TOP

A-C從來都唔會係香港出現
香港一開始就係D
hambaba 發表於 2022-4-19 23:52

咁一係上網買,一係唔買,你地炒飽佢…

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

A-C從來都唔會係香港出現
香港一開始就係D
hambaba 發表於 2022-4-19 23:52


我幅圖不成比例唔好深究

其實A-C位話就話9衝但事後睇都合理過去到DE位買
如非急需之後就係下滑先買
其實好正常
唔知點解成日俾人話等等等等

中間買除非係肯定會升有賺先買嘅

TOP

我睇緊Zotac RTX3080 , 去到$7000 算可以考慮了

TOP

想問全開 2K@120Hz 用 3060(not Ti) 夠唔夠?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 bobocar 於 2022-4-20 15:12 編輯
想問全開 2K@120Hz 用 3060(not Ti) 夠唔夠?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2022-4-20 14:12


3a 肯定不可能 ...2k.60fps 開盡 DLSS 就有啲機!

3060 只係 2070s 級數!

https://www.youtube.com/watch?v=pZLbZMVPfT8

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2022-4-20 15:34 編輯

3060其實連2070Super都勁過佢
1080P 100Fps就應該得

2K 120其實要好勁嘅卡先做到
4K 60有D game都要上3090先差唔多

睇Game喇,你如果講Gsgo呢D就真係冇乜好講 ,有D game過千Fps添,不過重差咗會閃 搞到要鎖Fps

TOP