本帖最後由 kelvinchm 於 2022-4-19 20:30 編輯
不如我問下大家
假設以下依個係rtx 3000系某中階產品嘅價錢/推出時間圖
你地會覺得邊個位買會比較合理?
假如你地係A B C個段時間無買到, 又覺得應該邊個位買會比較合理?
當然買卡係為打機或工作需要, 唔考慮挖礦
=====
作為一個等等同夠用黨, 我1070係大概三年前嘅J位買入, 上年高位放出, 近月1060大概算係I-J位入, 一出兩入變咗1060係免費
rtx 2060 我係出rtx3000時降價買入, 直到依家都仲叫保緊值
我正打算3070都係咁玩, 係K位入叫最合理, 佢夠膽升我夠膽放, 佢夠膽跌我夠膽用
我等等, 你等等, 聽日顯卡降兩百 |