Fah小弟都曾經瘋狂過。
royho 發表於 2011-1-1 00:14

原來系同志

TOP

回復 1# chiushing01

FOOFAI 兄非常進取!!!!!!!

TOP

新年快樂~~
咁快入手>.<睇CHING 玩都夠啦
張460 PCB 好似比較靚WO~~

TOP

睇你地近排出POST速度(等於燒$速度?),真係好得人驚!!

TOP

大家咁話, 新既一年搵多d, 買hw
chiushing01 發表於 2011-1-1 00:06

Ching 又活躍番!!!

TOP

Ching 又活躍番!!!
kenki 發表於 2011-1-1 00:47



    姣婆焉能守寡?

TOP

原來系同志
keiya345 發表於 2011-1-1 00:20


ching 可以睇番HKEPC TEAM:
http://folding.extremeoverclocki ... p;srt=1&t=41751

TOP

姣婆焉能守寡?
royho 發表於 2011-1-1 00:48

貞節牌坊收埋左去邊?

TOP

回復 35# kenki


    非也非也, 撞啱啫

TOP

回復 34# billyduck


    foofai先至係......580x3, 6970x3 , carmera......x58....ram, 980x...未能盡錄

TOP