lamech 當前離線
進階會員
TOP
sancianyuanna 當前離線
回復 hungchaipan 不如下次同好會去你屋企 我會帶個大背囊 lamech 發表於 2012-7-27 09:35 PM
cw10615 當前離線
中級會員
瘋癲的羔羊 當前離線
開箱文:D 早過hung hing 因為原裝風扇過份大舊頂住個HR-05 又唔想成塊底版拎出黎再裝返 ... cw10615 發表於 2012-7-27 02:06