回復 350# hungchaipan

不如下次同好會去你屋企
我會帶個大背囊

TOP

回復  hungchaipan

不如下次同好會去你屋企
我會帶個大背囊
lamech 發表於 2012-7-27 09:35 PM



TOP

回復 351# lamech


    咁我CALL定貨VAN搬

TOP

開箱文:D
早過hung hing













因為原裝風扇過份大舊頂住個HR-05
又唔想成塊底版拎出黎再裝返 ...
cw10615 發表於 2012-7-27 02:06



    OH...TR FANS

TOP