chun20077 當前離線
中級會員
回復 chun20077 入返你裝果個位直接開個exe 我都有試過係咁 極寒之地 發表於 2012-7-15 23:01
TOP
lschun 當前離線
進階會員
你地用依張卡有無超cpu? 我超住cpu就會超唔到display lschun 發表於 2012-7-16 11:23
xxabcxyzxx 當前離線
初級會員
回復 xxabcxyzxx 你有冇試同時燒機... 效果可以差好遠 love19901109 發表於 2012-7-16 00:26
Miipp 當前離線
特級會員
比著我都唔夠膽咁玩 da87 發表於 2012-7-16 00:12
pentt 當前離線
重點係你知道隻牛的能力, 及 12V 有幾多 A 輸出. 用火牛跟本唔使搏. 有一段時間我都用過隻士啤 300W mat ... Miipp 發表於 2012-7-16 14:16
willy930 當前離線
一樣 chun20077 發表於 2012-7-16 10:23
May be you OC too much? willy930 發表於 2012-7-16 16:33