foofai528 當前離線
進階會員
TOP
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
CHING呢張卡不錯嗎 可以幾多電壓長行c900/s1800? keiya345 發表於 2010-12-31 23:54
seevhs 當前離線
keiya345 當前離線
超咁少? 一陣話你知 chiushing01 發表於 2011-1-1 00:05
呢張gtx460 有甚麼勁既地方? forget 發表於 2010-12-31 23:55
買到心頭好 錫住玩啦 新年快樂 Yahoo! 發表於 2010-12-31 23:57
royho 當前離線
特級會員
大家咁話, 新既一年搵多d, 買hw chiushing01 發表於 2011-1-1 00:06
目的長行而已 跑F@H呀 keiya345 發表於 2011-1-1 00:05
460行fah應該唔錯 royho 發表於 2011-1-1 00:10
費米行F@H快舊架構好多 呢張仲要新出 行埋c900/s1800一定好惡 keiya345 發表於 2011-1-1 00:11