本帖最後由 foofai528 於 2011-1-1 00:05 編輯

回復 19# royho
叫我foofai好喇!!roy兄,細佬受唔起牙!!
張咭你慢慢玩吧,我唔趕用....

TOP

CHING呢張卡不錯嗎
可以幾多電壓長行c900/s1800?
keiya345 發表於 2010-12-31 23:54



超咁少? 一陣話你知

TOP

重以為部D60係主角添
happy new year to all ching!!

TOP

超咁少? 一陣話你知
chiushing01 發表於 2011-1-1 00:05

目的長行而已
跑F@H呀

TOP

呢張gtx460 有甚麼勁既地方?
forget 發表於 2010-12-31 23:55



年紀大, 機器壞, 上傳緊

TOP

買到心頭好 錫住玩啦
新年快樂
Yahoo! 發表於 2010-12-31 23:57



    大家咁話, 新既一年搵多d, 買hw

TOP

大家咁話, 新既一年搵多d, 買hw
chiushing01 發表於 2011-1-1 00:06



    今天剛剛買左張gt430

TOP

目的長行而已
跑F@H呀
keiya345 發表於 2011-1-1 00:05



    460行fah應該唔錯

TOP

460行fah應該唔錯
royho 發表於 2011-1-1 00:10

費米行F@H快舊架構好多
呢張仲要新出
行埋c900/s1800一定好惡

TOP

費米行F@H快舊架構好多
呢張仲要新出
行埋c900/s1800一定好惡
keiya345 發表於 2011-1-1 00:11



Fah小弟都曾經瘋狂過。

TOP