原帖由 ALANCH 於 2009-11-4 22:40 發表
大陸d板jetway都唔錯
大陸野唔一定唔好

Jetway其實係台灣的@@

TOP

原帖由 乂雲影乂 於 2009-11-5 22:16 發表

Jetway其實係台灣的@@

絕大部份已經轉左去內地,
ecs都係, 基本上台灣已經冇r&d.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kit3 於 2009-11-6 01:54 發表
原來改個名,班消費者就當系一間廠。

言下之意?...igame係oem架?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港賣得太貴了.......

TOP

其實佢咪又係貼紙廠....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢隻牌子在我心中與 Colamax 大約同一級數。

TOP

原帖由 JLV1818 於 2009-11-6 09:54 發表
香港賣得太貴了.......

全部平過大陸喎

TOP