乂雲影乂 當前離線
中級會員
原帖由 ALANCH 於 2009-11-4 22:40 發表 大陸d板jetway都唔錯 大陸野唔一定唔好
TOP
bee8013 當前離線
特級會員
原帖由 乂雲影乂 於 2009-11-5 22:16 發表 Jetway其實係台灣的@@
kit3 當前離線
Banned
kenofstephen 當前離線
進階會員
原帖由 kit3 於 2009-11-6 01:54 發表 原來改個名,班消費者就當系一間廠。
Victorychan2002 當前離線
JLV1818 當前離線
daniel~~ 當前離線
chanoc 當前離線
原帖由 JLV1818 於 2009-11-6 09:54 發表 香港賣得太貴了.......