如果呢班礦工無再任職

玩家全轉曬去玩手遊算

TOP

就算有新卡又點,到時成皮野張真係見到都唔想買

TOP

已轉會PS4 Pro, 玩日系GAME

TOP

張1080仲有排玩!

TOP

有礦工頂住點會插水

會唔會故意放風冇新卡?一話就有新卡出銷量立即插水,財政年度又就到費事因小失大 ...
Wanderer 發表於 2018-3-16 18:08

TOP

遲早電腦遊戲市場會被手機,遊戲機瓜分晒

TOP

對於一D 想玩PC 新GAME 玩家.... 唯有繼續等

TOP

回覆 17# almwww
新GAME家用機先有

TOP

回覆 16# gigabyte
到時礦工玩到拎電話上既PowerVR / Adreno GPU黎挖crypto currency
到時手遊玩家一樣冇運行
自己諗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP