我搵教會朋友買,全部住美國,$7000 buy x79 motherboard and display card
entraning 發表於 2012-6-27 13:17


師兄真係好,有朋友係美國幫手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 102# entraning

邊張,我對佢張z77 ftw好有興趣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 yhs6261 於 2012-6-27 22:15 編輯

我對X79 FTW有興趣wo

TOP

一講就成班CHING都有興趣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

2011cpu太貴

TOP

2011cpu太貴
lamech 發表於 2012-6-28 12:40 AM


玩2011一買就買SR-X啦
PCI-E X16,X16,X16,X16 4-Way SLI不是說笑的

TOP

回復 109# sancianyuanna

咁玩法, 三皮嘢都唔夠

TOP