由佢上代工藝有問題...到新呢代轉架構
都話15代只建議觀望

而家板又貴,效能又略雞(打機方面)
...
rfdingo 發表於 2024-10-31 10:55



    砌多部機,諗住佢慳電個上代

TOP

砌多部機,諗住佢慳電個上代
sands 發表於 2024-10-31 11:03



    咁...等多個月
當佢換架構amd首發咁,第1個月付費公測
過兩三個月再睇

TOP

咁...等多個月
當佢換架構amd首發咁,第1個月付費公測
過兩三個月再睇 ...
rfdingo 發表於 2024-10-31 11:10



    等埋9950X3D,到時配塊國產B650就得

TOP

本帖最後由 s84292 於 2024-10-31 03:26 編輯
今代仲想買睇來都係要買返AMD
sands 發表於 2024-10-31 02:50


同當年我買AMD 7900X一樣,內顯要關先正常運作
第一水都係白老鼠

唔急等多3-4個月先啦,下星期又有X3D
今代X3D 超強完全冇積熱問題,因為粒X3D 改左疊在底⋯⋯但恐怕因為INTEL冇料到要加價

TOP

回覆 84# s84292

INTEL冇料到還要貴
U5 去到以前 i7k 價位
U7 更高
U9 同 i9 差不多
但 AMD 降了 9950X 價

TOP

回覆  s84292

INTEL冇料到還要貴  
U5 去到以前 i7k 價位
U7 更高
U9 同 i9 差不多
但 AMD 降了 99 ...
usei 發表於 2024-11-1 12:22


Intel號稱premium brand

TOP

升級慳電......可以慳幾多???一個月....幾蚊吧......

TOP

升級慳電......可以慳幾多???一個月....幾蚊吧......
VADER 發表於 1-11-2024 17:50

公司機量多,又壹開夜開,才有機會慳多數十元吧。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

公司機量多,又壹開夜開,才有機會慳多數十元吧。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
chingkit 發表於 2024-11-1 19:02

其實商業用電係越用得多,每度電越平 應該care個小小電,server 房就唔清楚啦,低溫應該緊要個慳電,無咁嘈,環境又唔使咁熱

TOP

公司機量多,又壹開夜開,才有機會慳多數十元吧。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
chingkit 發表於 2024-11-1 19:02



    我中電個fd 成日笑  我,話我地家用係補貼商用

TOP