回覆  akiro

冇咁多defect die 咪出唔到4核lor, 咁簡單都唔明
3100 同3300 呢種4 核係閹出黎架:hah ...
marcochl 發表於 2021-8-18 18:43



    5300G有派俾廠機喎,你自己慢慢兜

TOP

開頭就話性價比高, 而家就話夠勁無對手所以貴, 完美代入前 i 角色

5300豬係唔賣架啦, 擼肥羊緊要: ...
Miipp 發表於 2021-8-18 17:24


都係果句, 同價絕對有Intel CPU揀, 至於效能功耗等等, 你自己諗

TOP

本帖最後由 skywalker167 於 2024-2-1 08:18 編輯

DELDELDELDEL

TOP

回覆 81# ckyuen2

有乜好兜者,人地生意決定係咁咪咁
依家市面百花齊放,傻既先攬死一間廠
作為消費者手揸最重要既武器 - 錢 ,咁都唔識決定咁仲學咩人講diy

TOP

回覆  ckyuen2

有乜好兜者,人地生意決定係咁咪咁
依家市面百花齊放,傻既先攬死一間廠
作為消費者手揸最 ...
marcochl 發表於 2021-8-18 20:05



    開頭話人出唔到,而家又話生意決定啦,係囉有乜好兜啫

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  ckyuen2


唔該你,接受  人有高低   山都有高有低。

你考到100分係唔係,要所有考0分既人消失, ...
wqwq4490 發表於 2021-8-19 03:17


   
    唔明嘅,可以問,可以自己睇,可以等吓先,可以唔覆,唔覆都係自由
    但亂講過個嘅答案出嚟,例如睇唔明就老點叫人睇newegg
    咁我查證後指出佢錯都好合理,又等第個俾佢老點之後浪費時間睇咩
    你唔明我又解吓 “有乜好兜” 呢幾粒字係copy and paste出嚟,唔係我叫人走

TOP

唔使去到5950X啦
intel 11代全綫都無粒做得低5800X..........真係十年風水輪流轉
不過gaming 唔係我嘅全部, ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-18 17:27


其實根本唔使話支持邊間,兩間廠最好狗咬狗骨,消費者先得益

TOP

哦,即係連簡單句子都唔明就亂咁回啦,完全解釋到你點解亂掟newegg出嚟囉

盡量配合你程度講啦 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-18 17:39



    你不如做個調查
除左你自己有邊個明你嗡乜spring?
你點話點好啦, 無人會阻你買intel
4C8T我買3400G得唔得? newegg無低階u唔識去TB/JD買? 5600G + B450M 先二千人仔係唔要, 一定要newegg有齊先可以買

TOP