eddychoy04 當前離線
進階會員
TOP
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
技嘉版我覺得係要買UD系列先可以有超耐用效果.... 因為人地名堂就係超耐久....唔明點解要CUT左呢個系列 佢 ... 樹下乘涼 發表於 30-4-2018 12:07 PM
sport 當前離線
技奸啲板用料差(AM3年代已經係咁), BIOS傻咗, Dual BIOS recover自炒到永世都著唔到機.... 衰幾樣野一定唔 ... p805061010 發表於 2018-5-2 19:02
技奸咁唔掂,點解仲未執? sport 發表於 2018-5-3 00:00
第二大底板出貨量, 邊有可能死。 eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:03
果個師兄話技奸d板咁唔掂,點可能係第二大,底板出貨量? sport 發表於 2018-5-3 00:07
p805061010 當前離線
少數者
Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。 eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:10
淨底板? p805061010 發表於 2018-5-3 00:48
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者