回覆 80# chris_kai_kai

Thank you, 呢D報告先至有用呀。

我係牙石 fans, 上兩個月 Windows 10 個 1709 update 炒 Bios/AI Suite III/Nvidia driver, 我一樣插到佢地開花 (Asus Forum), 佢地先有進步, 兩個星期內出番啱 Bios and AI Suite III.

TOP

技嘉版我覺得係要買UD系列先可以有超耐用效果....
因為人地名堂就係超耐久....唔明點解要CUT左呢個系列

佢 ...
樹下乘涼 發表於 30-4-2018 12:07 PM


依家重有UD ?
我見得 Aorus (?) 同 Gaming RGB ...

TOP

技奸啲板用料差(AM3年代已經係咁), BIOS傻咗, Dual BIOS recover自炒到永世都著唔到機.... 衰幾樣野一定唔 ...
p805061010 發表於 2018-5-2 19:02

技奸咁唔掂,點解仲未執?

TOP

技奸咁唔掂,點解仲未執?
sport 發表於 2018-5-3 00:00

第二大底板出貨量, 邊有可能死。

TOP

第二大底板出貨量, 邊有可能死。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:03

果個師兄話技奸d板咁唔掂,點可能係第二大,底板出貨量?

TOP

果個師兄話技奸d板咁唔掂,點可能係第二大,底板出貨量?
sport 發表於 2018-5-3 00:07

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。

TOP

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:10


淨底板?

TOP

淨底板?
p805061010 發表於 2018-5-3 00:48

Yes, only counting MB production.

TOP

用緊塊giga 970 13年買 推粒 fx8320好輕鬆
仲有塊giga 790x後備推粒 PII 955又係用左好多年

TOP

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:10

可能係人為問題!

TOP