哈哈,ching好文彩啊!
價錢除左反應用料﹑品質及品牌價值外,售後服務及維修費用都已包含在內。所以貴 ...
antonyhk 發表於 2016-3-1 11:49 
過獎了!
跑車牛其實服務唔錯架,一年內或兩年內(視乎不同型號)有壞就上去公司,直接一換一,真係快靚正,我睇到有好多人買左貴價牛,跟住俾代理玩到謝時,我真係笑出來架!做左水魚,仲要貼錢買氣受,何必呢!
做左幾十年廠,和IBM,WD、Seagate,Hitachi等的SQE交手得多,大家都係以一個原則做事,講數據,講事實,以理服人,有理就去到邊都講得贏,無理的就寸步難行。希望大家都用實事求事的角度去看待,但這裡最常見的,就係以訛傳訛,聽聞,傳聞,斷估無痛苦等就多籮籮,真係用過講實際經驗的人就寥寥可數,結果只係做左人家的宣傳機器,自己就缺乏思考能力,盲目跟從,做左水魚都唔知,以為自己好醒,其實做左XXX! |