回復 70# JOHNNYJFC


睇吓呢度二手區有冇平板執囉

(見到有塊P5KPL-VM , 但係咁都俾人BID到 $60, 真係好野
我個人認為二手G31得2條RAM槽只值$50)

TOP

回復 70# JOHNNYJFC


如果你買到塊華碩的775,我可以幫你改BIOS呀,你自己FLASH番就OK

TOP

回復 72# chinwah

我可以幫你改BIOS嗎?什麼收費?

TOP

回復 73# 偉偉偉


唔收錢喎, AMI 改BIOS microcode個risk好低,
係你flash時先風險較高

TOP

回復 74# chinwah

我Bid緊呢塊板來玩!如果全套幫我搞好哂什麼收費?能正常使用就可以CPU我自己去買!!而且呢塊板得唔得?

http://www.asus.com/hk/Motherboards/P5Q_Turbo/

TOP

回復 75# 偉偉偉


http://tieba.baidu.com/p/2244483234
得, 自己切 socket JJ搞掂

唔改BIOS只係每次BOOT機時要你按F1啫, 改完bios up上網你自己download番flash就搞掂

TOP

回復 76# chinwah


    師兄,改左BIOS是不是每次開機唔使按F1?因為每次開機都要按F1會很煩.

TOP

回復 77# 偉偉偉


係,無錯, 要按F1係因為你上左粒Xeon, bios無微碼出unknow CPU
改左BIOS的話, BIOS會完全認到粒CPU,好似我POST張圖咁,
咁就BOOT機直入windows唔會卡死喺開機POST畫面度

TOP

回復 78# chinwah

明白哂!!夜D上載個BIOS俾你!

TOP

本帖最後由 chinwah 於 2013-10-23 15:11 編輯

回復 79# 偉偉偉


唔洗,知你model 我上官網欏就得,
搞掂完係我上個載個bios俾你download就得
你係唔係都係落 L5420 呢粒CPU???
係的話,我淨係加 067A個微碼

TOP