如果咩都要去代理。。。。甘7日一換一黎做咩。。。甘間維修中心開黎做咩 ...
jojovi 發表於 2012-7-25 19:48


電子野會壞, 所以7日換... 你買可樂有無7日換...仲講

TOP

jojovi 發表於 2012-7-25 19:38


嘩...個糟炒到禁,唔俾人話人為就奇喇...只怪你當場唔check,到時各有各講...
如果全新拆包裝出黎好難相信已經係炒成禁,因為又有膠殼,個糟又有膠片蓋,一係中央田禁夠膽將壞野包裝再賣,係一就....

TOP

明顯地 你塊野有問題 人為 張單寫明人為仲係度曹d 咩
hkfun19 發表於 2012-7-25 19:50


其實未必係人為, 但外觀有事係唔保...CPU針腳好多人都知唔保啦....

TOP

照睇相真係好難叫鋪換
衹怪樓主冇即場check,經一事長一智,去代理睇下有冇得攪啦

TOP

講真如果呢d 野都收番來賣 博做壞自己個名咩

只可以話貨物出門 沒有驗收閣下自理

樓主講d 吾講d 1999

TOP

回復 68# jojovi


如果是壞成這樣, 我相信樓主.

1. 如果是自己整壞, 我想樓主都不會上來epc 嘈.
2. 圖片顯示 如果是新一定不會差成這個樣子. 新開都是最多曲一只(機率非常低 但不致是零)
3. 我見過有人不小心都是整斷1到2條. 但這一個似是DEMO. 包裝時沒有了面版, 被其他物品 在包裝內互相撞擊而成. (我自己也不小心過一次, 但你個案我不能百分百肯定)
4. 肯定是打開過, 之後重新包裝.
5. 拿去做Display 可是員工做事不上心.
(純粹個人估算 及 今次相信樓主)

TOP

講真如果呢d 野都收番來賣 博做壞自己個名咩

只可以話貨物出門 沒有驗收閣下自理

樓主講d 吾講d 1999 ...
hkfun19 發表於 2012-7-25 19:59



    咁講就好唔岩  沒有驗收閣下自理  人地就係信你先唔睇  你依家講埋D咁既野?  你買到壞野唔好出聲丫  如果唔係鬼叫你唔逐粒電容 電線試丫   
    買左咁耐野  商人就係=傷人   不傷你邊有錢賺

TOP

我都試過在此間買motherboard
開頭以為壞ram
點知原來壞ram槽
永遠blacklist forever

TOP

我都試過在此間買motherboard
開頭以為壞ram
點知原來壞ram槽
永遠blacklist forever ...
cskkin 發表於 2012-7-25 20:04


用唔到.. 無明顯傷.. 應該有得換喎..你係唔係打手先?? 定係又話你人為??

TOP

本帖最後由 楓子 於 2012-7-25 20:13 編輯

我同我班FD成日去買都無事~
服務態度也不差~
貨品間中有劣品...好正常
我連拎漏野都可以拎番...
嚴重懷疑是打手作怪~

TOP