2400 8G , 上月接近$800, 12月睇住佢750, 680, 今日569, 平過二手區…

我都想trade 左對 Corsair LPX... ...
yoyo348 發表於 2017-12-26 22:32




有咁嗂事?

TOP

希望祖國整D平價ddr4 2133 出黎,逼三叔跳樓啦
yoyo348 發表於 2017-12-26 22:38


祖國ram 好似剛起步...量同質都有待觀察

TOP

TOP

祖國ram 好似剛起步...量同質都有待觀察
chantelise9k 發表於 2017-12-26 22:42


喂飽D國產機就夠

TOP

祖國展開大躍進, 量應不用担心, 質就...
祖國ram 好似剛起步...量同質都有待觀察
chantelise9k 發表於 2017-12-26 22:42

TOP

祖國展開大躍進, 量應不用担心, 質就...
java2 發表於 2017-12-26 22:46

內地同胞專用ram

TOP

減到先算吧. 國內技術還是落後.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

$569係咪呢條? CL17 ,冇乜人買,平黎散貨,唔出奇喎
Kennn 發表於 2017-12-26 23:05


咁CL 17 同 CL 15 速度差幾多?

TOP

咁現在買邊隻2400 8GB抵玩??

TOP