你下面張rma紙好有山寨feel,
到底係技嘉唔受你保養定係代理唔受…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實大家有冇發現張維修單係2012-03-16,
而樓主今日先出聲
足足成個月 ...
terry3695 發表於 2012-4-23 22:27


佢塊板寄佐去廠修,來回咪成個月囉!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係用樓主塊板,但用左二星期左右便出問題,BIOS自檢要自己斷電重開幾次先開到機,都不知要不要攞去代理到check,有點後悔買左呢塊板

TOP

其實過左代理果關,好少唔會整
因為代理check果陣真係驗屍咁驗同埋收得你塊板,無埋由要你等成 ...
terry3695 發表於 2012-4-23 22:48

代理係幫樓主代寄MB去技+廠,
而家廠話塊底板pcb trace燒黑佐,冇得修退返俾樓主!!

TOP

其實過左代理果關,好少唔會整
因為代理check果陣真係驗屍咁驗同埋收得你塊板,無埋由要你等成 ...
terry3695 發表於 2012-4-23 22:48

DFI 咪就係 O個間過到代理 O個關, 但之後一定係 "受潮" 唔整 O既廠 lor

TOP

代理係幫樓主代寄MB去技+廠,
而家廠話塊底板pcb trace燒黑佐,冇得修退返俾樓主!! ...
kklaw286 發表於 2012-4-23 23:01


其實就算少左粒,都已經寄到去廠,幫它加返粒野都很少意思,個粒ic應該不是很貴

TOP

DFI 咪就係 O個間過到代理 O個關, 但之後一定係 "受潮" 唔整 O既廠 lor
觀星是答案 發表於 2012-4-23 23:05



    果時DFI末期 廠家根本已經唔想整....

P35/P45 時代由al踢接手, 最尾咪又係等完無左影

TOP

樓主RIP

TOP