亂舞春秋 當前離線
中級會員
TOP
terry3695 當前離線
Banned
kklaw286 當前在線
長老會員
其實大家有冇發現張維修單係2012-03-16, 而樓主今日先出聲 足足成個月 ... terry3695 發表於 2012-4-23 22:27
nobrocybix 當前離線
其實過左代理果關,好少唔會整 因為代理check果陣真係驗屍咁驗同埋收得你塊板,無埋由要你等成 ... terry3695 發表於 2012-4-23 22:48
觀星是答案 當前離線
特級會員
代理係幫樓主代寄MB去技+廠, 而家廠話塊底板pcb trace燒黑佐,冇得修退返俾樓主!! ... kklaw286 發表於 2012-4-23 23:01
wgpoon 當前離線
進階會員
DFI 咪就係 O個間過到代理 O個關, 但之後一定係 "受潮" 唔整 O既廠 lor 觀星是答案 發表於 2012-4-23 23:05
ming_y0224 當前離線