回覆 48# Miipp

我覺得買野應該係買效能, 理得佢2 核有5950X效能賣7000 我一樣買

TOP

我粒煙 8 核係獨大時代末買就係 2xxx, 感覺 amd 一朝翻身重大咬, 我就幫唔落佢 ...
Miipp 發表於 2021-8-17 16:38


我都係果句, 同樣價錢, Intel俾到多d, 你咪買Intel

TOP

回覆  Miipp

我覺得買野應該係買效能, 理得佢2 核有5950X效能賣7000 我一樣買 ...
marcochl 發表於 2021-8-17 06:22 PM


經歷過althon64 x2同faildozer應該有共嗚

TOP

其實人地3000系仲在生, 而且平
追求極致效能又嫌貴.......
kennyleunghk 發表於 2021-8-17 17:07



求其望網上報價得返3000G 之後就到3600/4650G/3700X
中間斷開咗

當然二手U都計就1/2/3字頭仲有唔少新板用得

TOP

求其望網上報價得返3000G 之後就到3600/4650G/3700X
中間斷開咗

當然二手U都計就1/2/3字頭仲有 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-17 20:12



    其實可以買2600....

不過香港地係斷左,代理問題

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實可以買2600....

不過香港地係斷左,代理問題
Dcup 發表於 2021-8-17 08:49 PM


Zen+就咪喇, 食煙好過

TOP

求其望網上報價得返3000G 之後就到3600/4650G/3700X
中間斷開咗

當然二手U都計就1/2/3字頭仲有 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-17 20:12



    newegg/ TB 大把貨任買
你仲唸住幫襯香港假代理所謂嘅行貨?

TOP

我都係果句, 同樣價錢, Intel俾到多d, 你咪買Intel
qcmadness 發表於 2021-8-17 18:54


我只感覺到趕走狼來了老虎

之前 i 獨大時好多 ching 想 a 生性 d 可以同 i 競爭將 d 價錢推低, 但結果

我又再諗起斯德哥爾摩症候群

TOP

回覆 59# Miipp

CHING 可能你諗多左
其實7 代i7 賣2000 幾蚊仲係4C8T,
因為有AMD,  依家i7 同價可以有8C 16T,
因為有AMD,  依家1X 核既CPU 終於唔駛過萬
咁樣仲唔係競爭推低?

定係你想追求一味低價, 咁既話只會劣幣驅逐良幣

TOP