marcochl 當前離線
進階會員
TOP
qcmadness 當前在線
特級會員
我粒煙 8 核係獨大時代末買就係 2xxx, 感覺 amd 一朝翻身重大咬, 我就幫唔落佢 ... Miipp 發表於 2021-8-17 16:38
nelsonlee130 當前離線
回覆 Miipp 我覺得買野應該係買效能, 理得佢2 核有5950X效能賣7000 我一樣買 ... marcochl 發表於 2021-8-17 06:22 PM
ckyuen2 當前離線
ck testing
其實人地3000系仲在生, 而且平 追求極致效能又嫌貴....... kennyleunghk 發表於 2021-8-17 17:07
Dcup 當前離線
求其望網上報價得返3000G 之後就到3600/4650G/3700X 中間斷開咗 當然二手U都計就1/2/3字頭仲有 ... ckyuen2 發表於 2021-8-17 20:12
x37 當前離線
Banned
其實可以買2600.... 不過香港地係斷左,代理問題 Dcup 發表於 2021-8-17 08:49 PM
kennyleunghk 當前離線
Miipp 當前離線
我都係果句, 同樣價錢, Intel俾到多d, 你咪買Intel qcmadness 發表於 2021-8-17 18:54