|
唔同以前 , 依家D 所謂AAA大作都唔耐玩 , 遊戲機係平 , 但一來玩時間唔多 , 幾年之後又唔會再玩 , PC steam 最好就係有特價平GAME 買 , 我唔追新 , 最近裝來玩的以經係上年特價時買 , 平均都係百零蚊左右 , 有時仲有免費 , EPIC 就更毒害 , 每周都有免費的送 , 收埋收埋 , 依家都只係玩爆左3份1而己 , 只要PC 仲存在 , 呢兩間廠唔摺就 "半永遠 " 可以再玩 , 省出來的洗費 , 夠一年後升級30 super 系列 <-- 睇死老黃會出 , 7NM 係必然的選擇 , 食電卡唔想買住 , 跟本就唔係叫進步 , 好似當年10系進步一倍 , 省電三成先係進步的嘛 |