LKM1414 當前離線
中級會員
樓豬被ban chiachingman1 發表於 2015-10-24 11:30
TOP
yjfoeg 當前離線
進階會員
其實 SEASONIC 都幾好架,不過好多鋪都冇賣。 6666 發表於 2015-10-24 10:56
zjys 當前離線
初級會員
NeoEco同HCG都係Seasonic代工 yjfoeg 發表於 2015-10-24 14:26
DoraemonKing 當前離線
Moderator
用緊hcg 620 TOUCH WOOD DoraemonKing 發表於 2015-10-24 15:21
放監了,換左隻GX550 STORM EDITION 5年保希望無咁快打柴 本來想豪D加錢買V550 但諗苛無必要用全模組,算數 ... LKM1414 發表於 2015-10-24 13:30
Olympian 當前離線
糖蓮子 當前離線
Banned
ching0419 當前離線
http://s9.postimg.org/4hv93k88
kkkwan.news 當前離線