樓豬被ban
chiachingman1 發表於 2015-10-24 11:30


放監了,換左隻GX550 STORM EDITION
5年保希望無咁快打柴
本來想豪D加錢買V550
但諗苛無必要用全模組,算數

TOP

其實 SEASONIC 都幾好架,不過好多鋪都冇賣。
6666 發表於 2015-10-24 10:56


NeoEco同HCG都係Seasonic代工

TOP

NeoEco同HCG都係Seasonic代工
yjfoeg 發表於 2015-10-24 14:26


old neoeco SS
new  CWT

TOP

用緊hcg 620
TOUCH WOOD

TOP

用緊hcg 620
TOUCH WOOD
DoraemonKing 發表於 2015-10-24 15:21



   

TOP

放監了,換左隻GX550 STORM EDITION
5年保希望無咁快打柴
本來想豪D加錢買V550
但諗苛無必要用全模組,算數 ...
LKM1414 發表於 2015-10-24 13:30

GX Storm -> CWT
V -> Seasonic/Enhance
我諗呢個先係重點...

TOP

回覆 50# LKM1414


    我有隻Corsair AX850都幾正,唔覺得Seasonic個名有幾臭

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

幾年前問大家邊隻火牛好,於是買左隻Antec Neo Eco 450,用到宜家都冇事。
Antec幾時變左infamous

TOP

我用隻Antec, 長開機都用咗4年幾,仍然係無事。不過我廢事有事先換,用咗隻AcBel

TOP