本帖最後由 danny9428 於 2014-5-6 22:26 編輯

點都好過冇得換or保話係人為損壞

TOP

antec唔再係佢代理,係咁上下

TOP

睇來好多人覺得"即換" 係老馮既

站係消費者立場, 有得即換唔洗行兩次當然好啦
但人地賣果時又無講明保養期內"即換" 呢回事
只係有壞就會換, 等幾耐就睇佢公司政策
如果因為無得即換就叫人垃圾,
咁某間代理做做下唔做, 果D貨變左無主孤魂又點計

TOP

依樓主所言間間代理都系垃圾

TOP

唔通我Apple Shop買部Apple....用得耐short左,保養期內都有得一換一咩?!

TOP

回覆 1# leekawing

其實維修要等有乜問題?
度度服務唔同, 甚至乎同一間行唔同廠出貨物都有唔同維修方式啦
人地個手續係要你等,咁你咪等囉,幾佰蚊貨仔,
你要服務好, 去買份保證, 啲sales請埋你食飯都得,
佢氹掂你買番大單佢食comission都食多啲俾你放篤屁都肯啦

你呢件野七舊幾水,咁人地點可以provide到皇帝式享受俾你呀

TOP

唔通我Apple Shop買部Apple....用得耐short左,保養期內都有得一換一咩?!
Snooker 發表於 2014-5-6 23:34

Apple又唔同講法喎

唔好彩要去 一係整場整一係換過部

TOP

如果依個都叫垃圾 個個mircolink先係最垃圾 我隻m4 256G 壞左先全讀唔到諗唔到
佢都唔比我換全新 叫我番去等4個星期再黎拎番 個到仲要勁遠 我即小佢 先換個個全新比我
你依d 小問題啦

TOP

回覆 22# boysbehei


同行拆貨....經常有
三大都經常拆黎拆去

TOP

回覆 52# Frozen

以後買0野小心0的啦見到Altxxh唔好買費事勞氣

TOP