DoraemonKing 當前離線
Moderator
呢塊由於可以支援45nm cpu及有fsb1333, 相信可以玩到L5420機好大, 但除了切防呆小心外, asus bios多 ... soccerism 發表於 2013-10-21 19:32
TOP
snik 當前離線
中級會員
Asus p5gc mx/GBL 請教各位,想問下我換咗粒L5420 着到機但冇聲冇畫面(黑), 再換番粒P4情況一樣, 即係 ... JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 00:41
soccerism 當前離線
進階會員
如果係magic pro o既底板呢 ami bios黎 點update bios? DoraemonKing 發表於 2013-10-21 22:01
偉偉偉 當前離線
chinwah 當前離線
乜水?
韓愈 當前離線
回復 soccerism 新高登邊間有得買?明天過去要幾錢?thx 偉偉偉 發表於 2013-10-21 23:54
Crash9898 當前離線
tenny 當前離線
Relax,Take it Easy!
特級會員
有冇 iTX MB 可玩下 L5420 ? Crash9898 發表於 2013-10-22 10:13
1620 當前離線
初級會員
請問MSI G41M-P34板,用到L5420嗎? 1620 發表於 2013-10-21 13:03
JOHNNYJFC 當前離線
唔得,塊板用DDR3 RAM,唔轉RAM淘X打775 DDR2 韓愈 發表於 2013-10-21 14:00