呢塊由於可以支援45nm cpu及有fsb1333, 相信可以玩到L5420機好大, 但除了切防呆小心外, asus bios多 ...
soccerism 發表於 2013-10-21 19:32



如果係magic pro o既底板呢
ami bios黎 點update bios?

TOP

Asus p5gc mx/GBL

請教各位,想問下我換咗粒L5420 着到機但冇聲冇畫面(黑), 再換番粒P4情況一樣, 即係 ...
JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 00:41

兄弟:
這塊板只可以行雙核,不可以行四核。我都有一塊,目前行5240。

TOP

本帖最後由 soccerism 於 2013-10-21 23:02 編輯
如果係magic pro o既底板呢
ami bios黎 點update bios?
DoraemonKing 發表於 2013-10-21 22:01


1. 可把bios更新先 (magic-pro 網站仲有bios下載)
2. 要用usb手指 或 cdrom boot機再刷新bios

TOP

回復 50# soccerism


新高登邊間有得買?明天過去要幾錢?thx

TOP

回復 52# snik


    但 華碩 website 話可以support Q9650@ 1066 fsb 的

TOP

回復  soccerism


新高登邊間有得買?明天過去要幾錢?thx
偉偉偉 發表於 2013-10-21 23:54



    二樓有2間店舖,會將D底板排晒出來

TOP

有冇 iTX MB 可玩下 L5420 ?

TOP

有冇 iTX MB 可玩下 L5420 ?
Crash9898 發表於 2013-10-22 10:13



    G31好似比較支援好D

http://s.taobao.com/search?spm=a ... =g31+itx#J_relative

TOP

請問MSI G41M-P34板,用到L5420嗎?
1620 發表於 2013-10-21 13:03



    己成功裝上,使用中,未作任何設定.

TOP

唔得,塊板用DDR3 RAM,唔轉RAM淘X打775  DDR2
韓愈 發表於 2013-10-21 14:00



    唔加微碼得唔得, 唔想再搞了

TOP