本帖最後由 array9923 於 2012-4-23 18:27 編輯

E到真係見到好多SYNNEX打手
BTW 如果真係燒SHIP 周邊點會咁乾淨?
技嘉QC愈做愈差就係人都知,但SYNNEX服務就比技嘉更差
我之前塊P67 UD5 開機之後自動熄機
我SEND左上SYNNEX 4次 4次番黎都寫TEST OK,但問題依舊
條屍都仲係到
仲有塊X58 UD7係入到WINDOWS之前都係用唔到USB KB
搞到我簡唔到用邊個OS
又係SEND上SYNNEX 幾次都係TEST OK 咩問題都無幫我解決
最後要用PS2先解決到
技嘉同synnex代理既野 已經入左BLACK LIST

TOP

吾見左粒野好難保到,就算全世界都信樓主,但代理有代理收修理件既條例,果位人兄收左會有可能比人插或 ...
多多精 發表於 2012-4-23 18:20



    而家聯強都唔保....呢個係直接和GIGA 溝通方法..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主, 塊MB另一面有冇其他元件/地方黑左?

建議你把整塊MB 影相後..用高解像度上傳....

TOP

我覺得聯強服務唔差喎, 可能我去得少, 只係年幾前囉過塊foxconn G41以為壞左, 佢地即時(唔洗放低)同我check ...
myricky 發表於 2012-4-23 18:32


以前聯強仲係叫laser 果時, 真係一流的....
可以打電話叫佢地上門收壞件, . 唔駛去排隊等派Number的 唔見幾個鍾
我當年就係呢個原因開始買Gigabyte野, + 盡量買哂laser 代理的Product
RAM CPU MB 買哂laser 代理的, 有問題叫佢成SET 收番去Check...
那時幫人砌機.. 煩少好多野....
------------------

依家唔知仲有冇上門收件呢?

TOP

gigabite D野真係好中伏
見到隔離post都係gigabite display出事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又有多1位技+聯強苦主!!\
我早2年有塊P35 DS3R板用用下著吾到機,CHECK到壞底板,
拎去聯強修,佢話我塊MB痒化佐係人為,即時冇保退回俾我!
我話有冇搞錯,我正常用又吾係用水冷,佐死話庠化就冇保!
我渣佢型你係代理話乜庠化就吾保,你吾係間廠技+只係代理!
你代理職責起碼都要代寄去廠睇技+做吾做保修先啱呀!
聯強職員先話幫我寄返廠睇技+佢保吾保修,
最後技+咪幫我修好塊板俾返我,,,你話聯強代理係咪好啦
呢單嘢之前我係吹水區都出過post呻過黎.

TOP

回復 47# kamcm

我都認為撞甩機會吾大, 因為撞甩就應冇current過, 條黑trace應該都係因為大current行過先攪到變色, 同埋如果檻粗撞甩通常會連pad扯瀾, 除非佢D solder之前做得衰冷桿
不過無端有大current過就吾知點解釋, 塊板有事吾係無可能, 樓主有無留意係米之前就有?

如果換左新板, 留意下機廂小心吾好有野short

TOP

塊pcb係咪花左?

TOP