JIMillim 當前離線
進階會員
1. Airline先唔會同你儲貨 nelsonlee130 發表於 2020-12-17 12:39 PM
TOP
nelsonlee130 當前離線
但亦都冇理由成架貨幾 只運一、兩件貨吧? JIMillim 發表於 2020-12-17 12:42 PM
kcto 當前離線
其實我終極目標係升上Zen3, 即係AM4嘅最終版本 而且傳聞話有Zen3+ 所以我索性用住六核先, 觀望時機然後再 ... JIMillim 發表於 2020-12-17 12:38
會唔會係你天真到覺得成個機場得兩件貨等上機 nelsonlee130 發表於 2020-12-17 12:44 PM
EVIS 當前離線
Banned
MirageKnight 當前離線
karsorkovx 當前離線
中級會員
有個客同我講飛機貨運仲係ok幾好揾 冇問題 EVIS 發表於 2020-12-17 13:05
iledi 當前離線
marcochl 當前離線