giga同MSI 我都唔鐘意用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用左咁多年Gigabyte 板都未壞過,p35,p45,z68,z170,到最近z370
至於話記憶體問題更加未試過,z170同z370都長期xmp 行3000Mhz

TOP

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-30 21:24 編輯

平是硬道理, 樓下砌机鋪全是技奸板,開業十幾年, 唔見佢做唔掂。

TOP

真係睇手神
八字唔夾下次轉牌子

我部華擎b75板
都係死左第1條ram槽, 應該都壞左2年了
部機都正常既

TOP

電子嘢撞手神

TOP

Gigabyte d 板,要出到rev 1.3左右才好

via HKEPC Reader for Android

TOP

真係睇手神
八字唔夾下次轉牌子

我部華擎b75板
都係死左第1條ram槽, 應該都壞左2年了
部機都正常既 ...
hehaya 發表於 2018-4-30 01:57


死左第1條ram槽部機都叫做正常!

TOP

我認為高階買任何牌子都得因為用料好
低階一定買Asus
harddick 發表於 2018-4-28 10:39



   
真係asus低階板好似耐用D.
講緊係775既板.
親身體驗!

TOP

回覆 1# tatgor

MB d 野撞手神
我買過 A 牌高階版,都試過 3個月瓜左

G牌香港唔係聯記做代理
靠台灣班仇港技術支援,
一早收左皮

B150 水尾到唔水尾
而家可能重有板換
再遲d就真係要寄返廠等 4-6 星期,重可能係返修貨

TOP