提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kachun1988 於 2012-4-23 17:58 編輯
講左咁耐樓主都唔肯/敢講之前對塊板做過d乜搞成咁, 好大機會係身有屎. 仲大大聲第人(無)良心代理... :titte ...
myricky 發表於 2012-4-23 17:53

我之前已經講左係正常咁用
請問你覺得做過D咩可以令到塊板咁?
我只係一個普通用家,唔會超

TOP

成條trace黑咗, 師兄之前試緊乜 ?
yanjar 發表於 2012-4-23 15:22


我都覺得好神奇, 點解可以成條trace黑咗....
不過我唔否認Gigabyte 愈做愈差.....因為
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1786238

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主,找番粒野痴反先上代理個保養成功率會高D,而家皇左好難攪了

TOP

本帖最後由 kamcm 於 2012-4-23 18:14 編輯
超唔超一定唔會令到成粒野無左, 合理解釋就係你裝卡/ram/heatsink時唔小心刮甩左而自己唔知. 正如如果你 ...
myricky 發表於 2012-4-23 18:10


如果係撞甩左, 只會粒零件唔見左...理論上應該那部分因為小左粒零件而令另一邊冇電到,
唔應該會條Trace 都黑哂....
所以我估係炸飛了

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-4-23 18:17 編輯
樓主,找番粒野痴反先上代理個保養成功率會高D,而家皇左好難攪了
多多精 發表於 2012-4-23 18:11



樓主試用呢個方法...

http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=298&t=2702075
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

樓主試用呢個方法...
i_djinn 發表於 2012-4-23 18:14



    吾見左粒野好難保到,就算全世界都信樓主,但代理有代理收修理件既條例,果位人兄收左會有可能比人插或比GIGX彈回......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP