有錢買3080Ti 竟然冇錢買cpu&ram
是但執粒現時嘅4核I3都秒殺粒E5啦
manhoi 發表於 2021-11-26 14:37



    上來搵D話題大家討論下姐, 我會換套12代既黎玩咖啦, 都係唔搞套舊野. 話晒都玩左成7年. 都值回票價.

TOP

已買左 i7-12700k Tray + ASUS Tuf Z690 wifi D4, ASUS 360II 水冷.  
G.SKILL Trident Z Royal Series 32GB 4000mhz C18. (Newegg運貨3-5日)  希望過幾日就收到可以上機試一試有無好轉.

想問下Bios 認唔到顯卡, 要插內顯先入到BIOS. (已轉左Primary Display > auto )
依家開機佢會嗶 1長3短, 過多10秒就直接入左windows有畫面.   係咪死症要等新BIOS升級解決?

TOP

已買左 i7-12700k Tray + ASUS Tuf Z690 wifi D4, ASUS 360II 水冷.  
G.SKILL Trident Z Royal Series 32G ...
kin268 發表於 2021-11-27 12:05

點解會認唔到張3080 Ti?

via HKEPC Reader for Android

TOP

已買左 i7-12700k Tray + ASUS Tuf Z690 wifi D4, ASUS 360II 水冷.  
G.SKILL Trident Z Royal Series 32G ...
kin268 發表於 2021-11-27 12:05


唔明乜嘢意思,Asus版有問題出現時要按F1入Bios,所以你正常入到window就姐係冇問題

TOP

點解會認唔到張3080 Ti?

via HKEPC Reader for Android
eva2112 發表於 2021-11-27 04:25 PM

先前咪好似有消息講 3080ti bios 要更新囉?

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔明乜嘢意思,Asus版有問題出現時要按F1入Bios,所以你正常入到window就姐係冇問題 ...
Pppk 發表於 2021-11-27 17:15


我插好晒野開機無畫面,要將條DP插落底板的DP口先有畫面入到BIOS,如果只插DP就由開機至到入WINDOWS前都無畫面,同時會嗶1長3短。但又正常入到WINDOWS,但我想入BIOS的話就要插返底板DP口。 我試下更新bios先

TOP

本帖最後由 Pppk 於 2021-11-27 19:55 編輯

張顯示卡可能插得唔好,試多幾次~
留意個mon會唔會有電到~
在bios關上快速開機,好多時係太快所以入唔到bios

TOP

張顯示卡可能插得唔好,試多幾次~
留意個mon會唔會有電到~
在bios關上快速開機,好多時係太快所以入唔到bios ...
Pppk 發表於 2021-11-27 19:53

但入到windows就可以用返顯示卡DP口

TOP