有價既
唔要可以送俾我
p805061010 發表於 2020-1-21 15:16



   
已經好過好多人,
include me .........
thereus 發表於 2020-1-21 13:57



intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多

TOP

今年止手癮就係組咗台3600,之後開咗個帖

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=61&tid=2538248

最後係咁

AMD Ryzen 5 3600
ASUS TUF B450M-PLUS GAMING B450
??? 16GB Kit 3200MHz XPG GAMMIX D10 DDR4 (2x8GB) X2 (合計4條共32GB RAM)
Plextor M9Pe(G) M.2 2280 512GB 連散熱片
ZOTAC GAMING GeForce GTX 1660 SUPER Twin Fan
FSP-HGE-650 Hydro GE 650W 80Plus (Full Cable Management ) Gold HGE650
ANTEC VSK10 Plastic Window

順手將個MON換埋做ASUS MX27UC 而家用起黎唔錯

TOP

intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ...
Dcup 發表於 2020-1-21 20:07


1150至1151的年代
Amd很差勁
我當時已知道愈花多愈蝕本
所以我當時就只是出g3220 配二手7850

結果果然是孤兒子的一代

TOP

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-21 20:31 編輯
1150至1151的年代
Amd很差勁
我當時已知道愈花多愈蝕本
所以我當時就只是出g3220 配二手7850

結果果然是 ...
hkmand001 發表於 2020-1-21 20:09



    當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram

不是味兒睇住一年換一腳,又貴,換i5又係食屎

見到R7 2600時,我覺得機會黎了,zen 2一出,真係救星黎,唔洗再食垃圾i5

前2年我諗過出G4560算,好彩無衝動

TOP

當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram

不是味兒睇住一年換一 ...
Dcup 發表於 2020-1-21 20:27



    我現在就在煩惱
G3220頂 65w
7850我個張勁版。分數有1050水平
但卻去到250w以上
用電量怪獸級
棄之可惜
食之無味

TOP

回復 kcthomlau

玩 Android emu都係 intel好

via HKEPC Reader for Android
暴走呆喵 發表於 2020-1-21 19:59


寫Android App用Intel好似快啲

TOP

真係做 android 開發就駁部實體機啦仲 emu

TOP

intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ...
Dcup 發表於 21/1/2020 20:07


幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3
如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G

TOP

幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3
如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G ...
akyp 發表於 2020-1-21 23:39



    家下放仲值錢,過多兩年唔知了

TOP

本帖最後由 131213 於 2020-1-22 11:29 編輯
好巴打
Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度
有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake fro ...
akyp 發表於 2020-1-20 21:59



  ComboPI1.0.0.4 Patch B 20秒開機入到desktop

TOP