Dcup 當前離線
進階會員
有價既 唔要可以送俾我 p805061010 發表於 2020-1-21 15:16
已經好過好多人, include me ......... thereus 發表於 2020-1-21 13:57
TOP
yuna 當前離線
hkmand001 當前在線
intel既禍害,搞到好多人砌機成本高 當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ... Dcup 發表於 2020-1-21 20:07
1150至1151的年代 Amd很差勁 我當時已知道愈花多愈蝕本 所以我當時就只是出g3220 配二手7850 結果果然是 ... hkmand001 發表於 2020-1-21 20:09
當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram 不是味兒睇住一年換一 ... Dcup 發表於 2020-1-21 20:27
p805061010 當前離線
少數者
回復 kcthomlau 玩 Android emu都係 intel好 via HKEPC Reader for Android 暴走呆喵 發表於 2020-1-21 19:59
zefiris 當前離線
中級會員
akyp 當前離線
intel既禍害,搞到好多人砌機成本高 當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ... Dcup 發表於 21/1/2020 20:07
幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3 如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G ... akyp 發表於 2020-1-21 23:39
131213 當前離線
好巴打 Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度 有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake fro ... akyp 發表於 2020-1-20 21:59