提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 31# gundam2000


    打機用 FX8150 屋企人用緊部 1045T, 635 做緊 NAS

TOP

回覆  gundam2000


    打機用 FX8150 屋企人用緊部 1045T, 635 做緊 NAS
餃粉 發表於 2017-2-20 19:16


AMD fans

TOP

開兩三隻GAME得4核邊夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  usei

梗係啦, I記靠推高頻率擠牙膏架嘛
不過I7 4C8T+I5 4C4T產品定位, 已經玩左8年(1156-->1151),  ...
youarehere 發表於 2017-2-20 19:06



    呢8年真係把鬼, 接近冇進步, 以前3-4年upgrade一次就差幾倍,  浪費咗7-8年

TOP

回覆  macis


YES, ALL AMD  NO INTEL
gundam111 發表於 2017-2-20 23:26


我係intel fans

TOP

我部主力1045T都考慮緊換, FX5000開四核安左XP要黎錄電視, 不過部機熱到滾!!

TOP

回覆 38# PowerShot


    我用緊部 E350 黎錄電視睇片

TOP

FPS去到邊係睇SETTINGS...例如WATCH DOGS 2, 如果MAX OUT, 6950X配TTXP玩1080P都死
FPS黎講, 6C12T有時仲 ...
1112311123 發表於 2017-2-19 01:34

果時都有講過gta5,i7先夠玩,i5因為full load會出現shuttering

同人解釋過,gta5 shuttering唔關i5事。

跟住又有專家話,成日chur盡粒cpu會好快壞hardware

我覺得watchdog 根本係optimization問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP