跟程序做野姐,冇事冇干流難你亦無意思

同埋拎上A SIR 到,好似係得某一個星期天先可以,仲有SEND 上去,佢都有可能彈你

TOP

其實問題係服務態度太差呢間野
我都領受過

TOP

回復 29# cyberyeah


    高手

TOP

之前仲夠膽死保d野產品同我downgrade
仲話我件貨fadeout左
肯換新比我已經好好,要同級就要加錢
最後我email產品生產商
生產商比返個reply我話理論上係換同級
最後出返email比個肥仔先無聲出
呢d係服務?
有需要我可以出示証據

TOP

回復 27# rayad

師兄你咁講唔就啱呀 , 我O個粒白點係細到要用放大鏡先睇到啊 ,  唔通以後買 RAM 都唔好插落 RAM 槽 , 買返嚟擺 , 點可以插條 RAM 唔花

TOP

死啦 我都有對CORSAIR RAM 其中一條壞左
塊ASROCK 板有條RAM SLOT 死左本來係漢科保
漢科叫我去ALTECH

TOP

早知唔買 ALTECH 保 GA 嘢 , 我重幾條佢保 GA  RAM

TOP

死啦 我都有對CORSAIR RAM 其中一條壞左
塊ASROCK 板有條RAM SLOT 死左本來係漢科保
漢科叫我去ALTECH:fain ...
awinds 發表於 2014-3-6 23:59



我有幾條 DOMINATOR PLATINUM 呀    ,  慘慘慘慘慘慘慘

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

DDR2 EOL 左基本上人地都換唔到比你
O人 發表於 2014-3-7 00:04


打過電話佢話 DDR2 重有保我先攞過去

TOP