hkbpc 當前離線
進階會員
TOP
kawa_bank 當前離線
哈雅貼 當前離線
中級會員
???1 當前離線
初級會員
awinds 當前離線
死啦 我都有對CORSAIR RAM 其中一條壞左 塊ASROCK 板有條RAM SLOT 死左本來係漢科保 漢科叫我去ALTECH:fain ... awinds 發表於 2014-3-6 23:59
O人 當前離線
Banned
DDR2 EOL 左基本上人地都換唔到比你 O人 發表於 2014-3-7 00:04