1620 當前離線
初級會員
Asus p5gc mx/GBL 請教各位,想問下我換咗粒L5420 着到機但冇聲冇畫面(黑), 再換番粒P4情況一樣, 即係 ... JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 00:41
TOP
chinwah 當前離線
乜水?
中級會員
tenny 當前離線
Relax,Take it Easy!
特級會員
JOHNNYJFC 當前離線
韓愈 當前離線
回復 tenny 試過唔得啦, 如果買過塊, 依個好唔好, RAM DDR2 對下用到嗎? ... JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 12:53
唔得,塊板用DDR3 RAM,唔轉RAM淘X打775 DDR2 韓愈 發表於 2013-10-21 14:00
mdws2002 當前離線
Moderator
opak 當前離線