Asus p5gc mx/GBL

請教各位,想問下我換咗粒L5420 着到機但冇聲冇畫面(黑), 再換番粒P4情況一樣, 即係 ...
JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 00:41



    唔係呀,點解會咁?我粒L5420都未返到,好驚.

TOP

本帖最後由 chinwah 於 2013-10-21 04:12 編輯

回復 30# JOHNNYJFC


係唔係啲膠碎留左喺SOCKET度,所以接觸不良呀?
再吹一吹佢睇吓點,你塊正野喎, 945gc support到45nm cpu,不過外頻最多行1066FSB

TOP

Asus p5gc mx/GBL

請教各位,想問下我換咗粒L5420 着到機但冇聲冇畫面(黑), 再換番粒P4情況一樣, 即係 ...
JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 00:41


clear bios (除電池睇睇), BTW, 呢塊板支援45NM CPU咩?

TOP

回復 33# tenny


試過唔得啦, 如果買過塊, 依個好唔好, RAM DDR2 對下用到嗎?

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=19735428722

TOP

請問MSI G41M-P34板,用到L5420嗎?

TOP

回復 35# 1620


你塊得啦, PCDVD有實例,
不過有機會要改BIOS加microcode

TOP

回復  tenny


試過唔得啦, 如果買過塊, 依個好唔好, RAM DDR2 對下用到嗎?

...
JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 12:53


唔得,塊板用DDR3 RAM,唔轉RAM淘X打775  DDR2

TOP

唔得,塊板用DDR3 RAM,唔轉RAM淘X打775  DDR2
韓愈 發表於 2013-10-21 14:00


咁如果再買返775  DIY, 請問淘邊款好?

TOP

回復  tenny


試過唔得啦, 如果買過塊, 依個好唔好, RAM DDR2 對下用到嗎?

...
JOHNNYJFC 發表於 2013-10-21 12:53


http://item.taobao.com/item.htm? ... id=13549576593&
我用緊呢塊。
BIOS要自行加Micro Code。

TOP

動物機/HTPC用G1610定L5420好?

TOP