聯強服務都ok, 起碼好過牙石。

TOP


會唔會清楚D?
佢係有D位黒左

TOP

代理唔保都冇辦法 ,400蚊用唔到1個月真可惜
所以電子野唔好信佢5年又7年保 ,話你人為1個月都唔保

TOP

粒 chip 去了哪?

TOP

點解我咩都睇吾到
fatal1ty 發表於 2012-4-23 13:48
我都睇唔圖
freedom01 發表於 2012-4-23 14:04
張圖load得好慢....
laurance 發表於 2012-4-23 14:06

真係好慢....

可能樓主驚我地睇得唔清楚....

TOP

真係好慢....

可能樓主驚我地睇得唔清楚....
uncle9 發表於 2012-4-23 15:05
我係第
2個網UP左啦

TOP

會唔會清楚D?
佢係有D位黒左
kachun1988 發表於 2012-4-23 14:55



黑咗果d 係d路線都冇埋
睇個 _ 就知道 ddr3_1個 _
比ddr3_2個_ 少咗1截

TOP

本帖最後由 bobocar 於 2012-4-23 15:30 編輯

個別事件就唔評論 ...

但如果漢料同聯強都話服務差 !!

我諗香港真係無咩邊間叫好

TOP

成條trace黑咗, 師兄之前試緊乜 ?

TOP

個別事件就唔評論 ...

但如果漢料同聯強都話服務差 !!

我諗香港真係無咩邊間叫好  ...
bobocar 發表於 2012-4-23 15:13


真人真事, 我塊底板自動開機, USB port插mouse時著時唔著, 拎去漢4 check, 佢又賴我其他硬件有問題, 我照放低俾佢check, 上去拎維修板果陣, PCIE個扣爛既, 粒電池冇電既...

TOP