回復 380 #bibilubi

我 disable 咗 Network Stack 就冇事,但係平時唔係預設開嘅咩?

via SONY Xperia 1

TOP

回復 bibilubi

我 disable 咗 Network Stack 就冇事,但係平時唔係預設開嘅咩?

via SONY Xperia 1 ...
beenoliu 發表於 2019-11-28 19:12

新bios次序改咗

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 382 #bibilubi

唔係,舊 BIOS 未 update,喺 BIOS 入面下載緊 firmware 已經死咗,之後要喺 Windows 搞 update

via SONY Xperia 1

TOP

你地行到幾多FCLK?

TOP

回復 384 #johnson123

我跟 BIOS setting,RAM 行 3200,FCLK 行 1600,咁算唔算 1:1?

via SONY Xperia 1

TOP

回覆 385# beenoliu


    3733 係1:1 ,3600最接近,自己超上去就得。Flck 1866MHZ

TOP

回復 386 #Archvictoros

我要諗下點將 2 條 3200 同 2 條 3000 超上去

via SONY Xperia 1

TOP

回覆  beenoliu


    3733 係1:1 ,3600最接近,自己超上去就得。Flck 1866MHZ
Archvictoros 發表於 2019-11-28 20:45



行1866FCLK,有無加乜野電壓?
MT行到嗎?

我行過DEFALUT RAM, SET FCLK 1866~1900,行MT都有error

TOP

本帖最後由 Archvictoros 於 2019-11-28 21:41 編輯

回覆 388# johnson123


    samsung B-die 多數得。  其他die要睇個別體質。  當然,想簡易法直接買DDR4 3600 超上一級絕對吾難,加電壓係最後手段,一般超上去一,二級電壓維持一樣冇大問題。  你ge問題係IF行唔上去(CPU體質),慢慢加電壓上去睇下穩唔穩定。  唔得唔好强制上,會影響CPU壽命。

TOP

你哋 Xander 粒 3950X 有冇登記保養?如果有登記,輸入購買日期嗰一欄係跟單上面畀訂金開單個日期,定係計攞貨嗰日?

TOP