提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都支持各位巴打,我由今日起唔買altech代理既貨,直至見到聽到有改善為止。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我之前坏左塊  j&w nforce 750i 板 (舊貨新板)
我上去九龍湾維修 , 師父幫我即試 ,但正常 (用獨顯就畫面)
返屋企試又係唔得 (現場係我面前試正常)
再上去換件板 (貌似全新) 叫我 check 新,舊板 SN 然後簽名收貨
全程態度 ok (包括 staff & 師父)
ー間公司仔都可以做到敢 ! (代理下價貨)

TOP

唔怕一萬只怕萬一
以後買野見到Altech保,都係諗下先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

altech rip

TOP

網上世界咁多宣傳人士, 我要求代理出面說明事件, 同時提供解決方法 及往後如何改善!

希望代理正面看待事件 ...
好好先生 發表於 2014-3-10 22:22



  網上世界咁多宣傳人士, 我要求代理出面說明事件, 同時提供解決方法 及往後如何改善!

希望代理正面看待事件!

TOP

網上世界咁多宣傳人士, 我要求代理出面說明事件, 同時提供解決方法 及往後如何改善!

希望代理正面看 ...
wai0210331 發表於 2014-3-11 01:43


老實講唔會有方法..
入面既人已經買少見少..

TOP

本帖最後由 kingleo666 於 2014-3-11 02:24 編輯

正一垃圾代理...都唔知點解有d人仲會幫佢講說話
黑同白都分唔到~~~客戶得唔到應有既services就已經唔得
你會唔會同個殺左人既犯幫口講佢都係為屋企人搵錢照顧2老等等呢d咁不知所謂既原因

我殺左人....因為係社會迫害架~~我都係打工仔(殺手)啫....上頭叫我做都無法架

TOP