你都幾風趣
係肥哥哥角度,乜都受理,乜都唔check 先做少d
又要check 又要比唔受保既人罵先最煩

講到尾 ...
lionking32 發表於 2014-3-10 12:41


乜都收可以做少d都講得出

TOP

回復 291# 正義朋友


    宜家先知原來收曬做小D

TOP

原來收左件貨係咩都唔洗做既....

TOP

你都幾風趣
係肥哥哥角度,乜都受理,乜都唔check 先做少d
又要check 又要比唔受保既人罵先最煩

講到尾 ...
lionking32 發表於 2014-3-10 12:41


唔好玩喇,收曬做少D...

收左,一陣原來係唔受保既但佢換左俾人又係比人鬧,如果我係唔想做野,我寧願拒收比客鬧好過求其收左俾公司鬧

TOP

好好先生 發表於 10-3-2014 02:35


呢個世界冇包你生仔

TOP

回復  AL131


    我態度正常都比肥仔抽手
整到我唔該左好多聲
怕佢唔保我啊 ...
kawa_bank 發表於 10-3-2014 01:03


咪係囉
佢玩你真係好容易

TOP

呢個帖好鬼正
咁都30頁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

鬼唔知?
係咪咁多人有閱讀問題?
我只想講肥哥拒收唔係針對某些人,只係背後公司唔比
所以唔好怪肥哥 ...
lionking32 發表於 2014-3-10 15:01


ching算吧啦,肥哥哥多仇口,講乜都沒用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP