支援MATX最大優勢係MATX MB平過ITX MB唔少

直插式長顯示卡機箱黎講
ITX vs MATX結構上只係爭3條槽o既 ...
GeneralShepherd 發表於 2023-7-18 21:36


印象中MATX少高階MB, 一係ITX一係ATX

TOP

本帖最後由 jozifkwan2021 於 2023-7-27 21:41 編輯

回覆 20# rfdingo

上閒魚入手山寨王 AFKE P1 可以360+280, 解決咗7950X + 4090 散熱問題, 重可以用ATX牛

TOP

回覆  ckyuen2

用緊A4 ITX + 240 AIO + ATX牛, 想轉360AIO + ATX牛, 有冇好介紹
jozifkwan2021 發表於 2023-7-26 22:42

LZmod LS360 17L-18L左右

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 23# ericho2016

已入手山寨王 AFKE P1, 只係LS360 1/3價錢

TOP

回覆  ericho2016

已入手山寨王 AFKE P1, 只係LS360 1/3價錢
jozifkwan2021 發表於 2023-7-28 14:46

ls360 全鋁肯定比全鋼的AFKE貴   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  ericho2016

已入手山寨王 AFKE P1, 只係LS360 1/3價錢
jozifkwan2021 發表於 2023-7-28 14:46

search唔到呢個model

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

search唔到呢個model  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
GeneralShepherd 發表於 2023-7-28 17:52


上Bilibili

TOP

本帖最後由 ~Mars~ 於 2023-7-29 18:56 編輯

[deleted]

TOP

回覆 16# ericho2016

最後我都買咗 C28,真係好滿意,除咗價錢稍高外,諗唔到有咩缺點,而且 M-ATX 相比 ITX 無咁緊迫,插線又真係方便好多。

TOP

回覆  ericho2016

最後我都買咗 C28,真係好滿意,除咗價錢稍高外,諗唔到有咩缺點,而且 M-ATX 相比 ITX ...
永恆的回憶 發表於 2023-8-8 12:57



   
https://ssupd.co/products/new-meshroom-d


個人覺得c28好普通又無預走線位,不過買左就好好用

TOP