s84292 當前離線
特級會員
我公司d廠機w10/11都係, w10就有停晒auto通常都係我撳佢先up, 但d w11就都up bios幾密, 間中見user有依個 ... 惡魔城城主 發表於 2023-5-17 15:35
TOP
惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
HP UEFI 更的特別密,我見佢我批AIO 呢兩年更左6-7次 不過我未見過更新出問題的,佢又真係全自動乜都唔洗禁 ... s84292 發表於 17-5-2023 21:32
電腦黑仔 當前離線
進階會員
newera2013 當前離線
中級會員
想問如果download左的BIOS放左Hard Disk,入BIOS flashback 選番Hard Disk內的Bios up唔up到架? 即係唔用USB ... 電腦黑仔 發表於 2023-5-21 16:56
想問如果download左的BIOS放左Hard Disk,入BIOS flashback 選番Hard Disk內的Bios up唔up到架? 即係唔用USB ... 電腦黑仔 發表於 21-5-2023 16:56
bat1234567hk 當前離線
初級會員
O人 當前離線
Banned
你咁諗就錯啦!有的年紀既主板只可以通過更新先可以支援新硬體。 唔更新有幾會一換野就有問題。 ... O人 發表於 22-5-2023 14:02
你係咩板? O人 發表於 23-5-2023 19:28