多數牛都有 fuse, 不過可能是焊死.... 燒 fuse 要查原因!
toylet 發表於 2020-10-5 00:14



    貴牛用multi fuse 多
平就用玻璃管fuse,果d就真係一爆就煙花

TOP

上回提要偷跑買左隻前期批次大陸行貨既V650 SFX牛


用左一個月都好地地

今日突然自動關左機
之後完全開 ...
killer699 發表於 2020-10-4 19:53

你部機d硬件有無燒到?!

TOP

你部機d硬件有無燒到?!
nnd 發表於 2020-10-5 09:37


全部冇事

TOP

C13即係13A
13A線都燒fuse,就算想試多次,應該換fuse或者換另一條13Afuse線,如果再燒就肯定係火牛有問題。

直接擺條冇fuse線照用,唔爆牛就奇。

用條冇fuse既線黎試伏,真係痴L線。

TOP

都覺唔對路
於是拆左隻牛, 用冇fuse既品字線接插座+試牛用既24PIN開機線黎著牛
一著就噴火花+全屋跳閘

唔上fuse直接開機 , 亂來人如其名

TOP

我第一個月乍CHING

而且CM呢隻牛主打賣點係十年保養
killer699 發表於 2020-10-5 01:42



哈哈,這是我一直堅持的事實,名牌牛是否真的值咁貴,由消費者自行判別。

靜靜雞話你知,我這隻用足10年至歸西的牛,只係一直俾人唱到話會火燭的跑車牛!仲要只係SFX的細牛!所以對我來說,呢隻牛係極之抵用,平、靚、正!

TOP

本帖最後由 killer699 於 2020-10-5 10:34 編輯
C13即係13A
13A線都燒fuse,就算想試多次,應該換fuse或者換另一條13Afuse線,如果再燒就肯定係火牛有問題 ...
yanliu 發表於 2020-10-5 10:06


C13唔係fuse數
C13係指品字型母頭既標準名
C14係品字型公頭

我燒果條係用5A fuse, 計番都只係千零W


另外我唔係特登用無FUSE既牛線
而係屋企只剩一條大陸三腳牛線
大陸、日本、美國牛線本來就冇fuse, 係英式先有
事實上我買的V650正是大陸行貨, 跟BOX送既都係大陸牛線
換句話說, 如果場景係大陸, 個情況都係同我試的一樣

TOP

你見火牛廠Delta 都係出300W sfx 你就知點解,話600W 果堆都係鋒值
料都係咁上下大件,重又咁上下重,點解W 數可以多一倍?

樓上話跑車牛真係唔好試,寧願麻煩D 淘隻廠機OEM火牛,一百幾十又平又靚料,可以用好耐,但火數就唔會太高,大多350W-400W 左右,真文書機合用

TOP

唔好睇到Delta咁好,300W sfx都係廠機文書機用

呢到有位師兄佢公司一星期死幾隻Delta牛,前後死咗幾十隻

廠機OEM火牛,一百幾十又平又靚料,可以用好耐,真係唔覺!

用料唔同 W 數當然唔同,CPU 够大細一樣,重量又差不多或一樣

點解核數可以多一倍以上?

TOP

你見火牛廠Delta 都係出300W sfx 你就知點解,話600W 果堆都係鋒值
料都係咁上下大件,重又咁上下重,點解W ...
super_hkg 發表於 2020-10-5 10:57



    2020年都仲講愈大愈好
SERVER D牛細細隻已經有1200W又全部都係流料?
咪玩啦,宜家D牛 DESIGN 全部係最大火同最細火同一個PCB 走線
只係料RATING唔同

TOP