marcochl 當前離線
進階會員
TOP
chriskbchan 當前離線
Shadowfax
你部電腦淨要嚟打機? nelsonlee130 發表於 2020-9-20 22:20
樹下乘涼 當前離線
why not both? x3 PC 有高畫質, 有自己既game, 有除gaming 外既用途 Console 有簡單方便冇cheater 既特點 ... marcochl 發表於 2020-9-21 12:04
孤兒仔 當前離線
菜鳥孤雛
但有鍵盤模擬器去打柴果D手柄人-- 樹下乘涼 發表於 21/9/2020 12:12 PM
nelsonlee130 當前在線
樓主我唔知 但我部PC真係只係打機用 不過我都有console chriskbchan 發表於 2020-9-21 12:10 PM
hkjake 當前離線
林洋2 當前在線
但有鍵盤模擬器去打柴果D手柄人-- 樹下乘涼 發表於 2020-9-21 12:12
題外話分享少少野: 由PS2年代開始我就已經不停上網搵答案 「為何遊戲機配置比電腦低但可以發揮出比電腦好的 ... hkjake 發表於 2020-9-21 12:22 PM
題外話分享少少野: 由PS2年代開始我就已經不停上網搵答案 「為何遊戲機配置比電腦低但可以發揮出比電腦好的 ... hkjake 發表於 2020-9-21 12:22