why not both? x3

PC 有高畫質, 有自己既game,  有除gaming 外既用途
Console 有簡單方便冇cheater 既特點
得罪講句細路仔先要揀

TOP

你部電腦淨要嚟打機?
nelsonlee130 發表於 2020-9-20 22:20



    樓主我唔知
    但我部PC真係只係打機用
    不過我都有console

TOP

why not both? x3

PC 有高畫質, 有自己既game,  有除gaming 外既用途
Console 有簡單方便冇cheater 既特點 ...
marcochl 發表於 2020-9-21 12:04



    但有鍵盤模擬器去打柴果D手柄人--

TOP

回覆 23# 樹下乘涼

起碼都唔係aim bot 千里秒殺 飛天 遁地 穿牆呀

TOP

但有鍵盤模擬器去打柴果D手柄人--
樹下乘涼 發表於 21/9/2020 12:12 PM



現今主機本身唔 support 鍵盤滑鼠?

TOP

樓主我唔知
    但我部PC真係只係打機用
    不過我都有console
chriskbchan 發表於 2020-9-21 12:10 PM


我部電腦唔止打機, 仲有其他更有意義嘅用途

不過我都有console+1

TOP

題外話分享少少野:
由PS2年代開始我就已經不停上網搵答案
「為何遊戲機配置比電腦低但可以發揮出比電腦好的遊戲性能?」
但一直只會找到「遊戲機是設計專門用來玩遊戲」的廢話,

直至近期有Youtuber專門解釋底層API先知大概原因

TOP

但有鍵盤模擬器去打柴果D手柄人--
樹下乘涼 發表於 2020-9-21 12:12

果D我用過,唔好用的,只係用MOUSE去模擬手制訊號,
感覺好怪唔好用,不如用手制重勁

TOP

題外話分享少少野:
由PS2年代開始我就已經不停上網搵答案
「為何遊戲機配置比電腦低但可以發揮出比電腦好的 ...
hkjake 發表於 2020-9-21 12:22 PM


1早應該忍痛棄dx轉vulkan api
仲唔駛俾m$揸住個袋用bug10

TOP

題外話分享少少野:
由PS2年代開始我就已經不停上網搵答案
「為何遊戲機配置比電腦低但可以發揮出比電腦好的 ...
hkjake 發表於 2020-9-21 12:22



    其實都唔算係....不過果句廢話又嚴重左D..純9UP
實情係...遊戲機只有幾種配置...優化力度巨大...

PC要照顧曬咁多配置..CRASH GAME又俾人負評

TOP