回覆 9# evan11

巴打照你咁講,不如你落去比錢訂一粒,睇吓最尾會點。


u同板我都訂過喎,真係無野呀!

u係兩年前訂粒e3 1275,價錢2千8百幾落(大概)3、4百訂
板係一月前塊X99 ITX,價錢2千2,落2百訂

就係貨到無通知我,要我自己打去問,其他一切無野

TOP

回覆 9# evan11

又如果你係講樓主嗰間嗎?
係就當然制唔過啦,唔好講話平幾多,
淨係要落成千銀訂,梗係唔好啦!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小心黑店

TOP

或者泠門貨真係要落訂才走去訂, 如果唔收訂到時你唔要可能變蟹貨.
不過我買粒U 都算大路野, 唔駛比咁多訂金去訂卦.

回覆  evan11

u同板我都訂過喎,真係無野呀!

u係兩年前訂粒e3 1275,價錢2千8百幾落(大概)3 ...
tsehung 發表於 2016-10-7 20:39

TOP

即係穿$3000 應冇乜可能

唔好意思...記錯價...係329x先岩  岩岩搵返張單睇
Tong05 發表於 2016-10-7 14:44

TOP

可能要去深圳攞落黎
EVIS 發表於 2016-10-7 22:05

咁唔係行貨

TOP

落一千蚊訂重要幫你送上公司,呢間野都夠蠱惑;以前我試過買了件幾貴重嘅野. 約好送公司當面驗收唔滿意可以唔收貨,結果幾日後等我去了開會才送來,同事不知情下幫我簽收了,回來看同電視廣告差了天共地,真係欲哭無淚!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP