lun1229 當前離線
中級會員
TOP
@112 當前離線
lkl0120 當前離線
Moderator
幫得Corsair 出QC會嚴好多, 比得7年你怕咩 RM,HX系都係長城做, 你估海盜船會比人整臭自已咁辛苦起既 ... 洋蔥包 發表於 2016-4-27 06:23 PM
洋蔥包 當前離線
痴線三年前CWT先奶過一獲 CXV2/CXV3都試過爆到拍拍聲 lkl0120 發表於 2016-4-28 03:25
賊船RM起步啦, 用cx不如用fsp/antec 伸利:ax,hx, strider, sfx玩家 洋蔥包 發表於 2016-4-28 06:29 AM
rayad 當前離線
還能用不浪費