回覆 20# 戀人未滿


    一切都係size問題

TOP

用緊屎忽燒通sfx-l 500w,120mm扇,金牌認證
㡳負載時變fanless火牛

現在出了700w白金認證,真係要大火數細機箱覺得簡佢好過
不過itx又幾可用到咁大火數呢

TOP

幫得Corsair 出QC會嚴好多, 比得7年你怕咩
RM,HX系都係長城做, 你估海盜船會比人整臭自已咁辛苦起既 ...
洋蔥包 發表於 2016-4-27 06:23 PM

痴線三年前CWT先奶過一獲
CXV2/CXV3都試過爆到拍拍聲

TOP

本帖最後由 洋蔥包 於 2016-4-28 06:41 編輯
痴線三年前CWT先奶過一獲
CXV2/CXV3都試過爆到拍拍聲
lkl0120 發表於 2016-4-28 03:25



賊船RM起步啦, 用cx不如用fsp/antec   

伸利:ax,hx, strider, sfx玩家

TOP

回覆 22# @112


就係想佢長期㡳負載先買大火數

TOP

賊船RM起步啦, 用cx不如用fsp/antec   

伸利:ax,hx, strider, sfx玩家
洋蔥包 發表於 2016-4-28 06:29 AM

CX啱啱做起果陣幾多人買咗
SEASONIC代工呀麻
一轉CWT爆到傻

所以話CORSAIR QC.....我不嬲有保留
你地見過一開盒火牛係梯形未呀?(**包裝無任何傷痕, 亦唔係第一次見)

TOP

回覆 5# yjfoeg


    但保唔到7年呢

TOP

回覆 15# lun1229


    有7年保,真係壞都等於你買2隻

TOP

回覆 28# rayad


    都係嫁, 所以尼方面都係吸引到我買既原因之一~

TOP

回覆 29# lun1229


    壞處都有,咁長保養,如果你家多塵又唔可以拆尼清都幾煩

TOP