咁結果你而家手上的一對RAM,係新換的,定係原來你的?

TOP

MB 上面供電的4/8/24 PIN 有冇用加長CABLE?有就睇下有冇大力換野時整鬆D針.
因我N年前用D$20加長CABLE真係比我大力整鬆D針而有時開到機有時唔得,換個條後就得.

冇用加長CABLE都檢查下的CABLE針頭有冇問題

TOP

回覆 21# diy-apprentice


    其實我自己有兩部電腦,兩對kit ram,一對8gb,一對16gb,係另一部電腦試兩對ram行雙通都行得走得無問題

TOP

回覆 21# diy-apprentice


當時去altech check到對ram無問題,梗係無同我換新

TOP

回覆 22# bearx


    我開頭都懷疑呢個問題,所以我換左隻後備牛試,情況一樣,一隻牛斷pin已經難,仲要兩隻斷?斷埋同一pin令到行唔到雙通?我聽日試埋隻hcg 520睇下係唔係一樣。

裸跑無用延長線啦

TOP

回覆  bearx


    我開頭都懷疑呢個問題,所以我換左隻後備牛試,情況一樣,一隻牛斷pin已經難,仲要兩隻 ...
tompkyou 發表於 2015-7-11 01:46



    好鬼....解決到問題時記得分享下~

TOP

你可以試下把這對新RAM換去舊機試,把舊機RAM換去新機試,睇下是否兩部都無問題?我以前都試過,有RAM和底板唔夾,分開來試全部正常,但佢兩個係水火不相容,一碰頭就打架!

TOP

回覆 26# bearx


    我覺得解決唔到,依家最大問題係我去唔到代理解決....上到去完全開到機果下先死,我錄左我係屋企開唔到機既片都無用....

TOP

不如去人地屋企試部機

TOP

回覆 27# diy-apprentice


    我已經有兩對,兩對都係廳部機用無問題。

但兩對係有問題既底板都行唔到雙通,但上到去代理試我自己係屋企用開既ram又開到機,但我番到去自己試又開唔到...我岩先係二手區買左對16gb ram聽日再試試﹗﹗﹗﹗

TOP