~你好嗎~ 當前離線
中級會員
TOP
觀星是答案 當前離線
特級會員
回覆 觀星是答案 我以前EEE BOX都係一星期內搞得掂.... 水貨我自用就會試..... 同埋你第一頁條LINK話 ... ~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 12:54
回覆 觀星是答案 我話部機個樣似....呀爸打..... 一星期可以訂多部.... 咁我只可以祝爸打部機平安大吉 ... ~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 13:12
Aries 當前離線
淘佬呢隻外殼就係 heatsink, 一定要用金屬 觀星是答案 發表於 2014-10-23 11:56
oceanchi 當前離線
睇淘寶有 D 仲細 D 14*10*3CM 係咪厚過你果部? Aries 發表於 2014-10-23 15:59
出左個新型號, 可以插2條RAM 及 用I5 4200U. RMB$1300. 剛剛下左單~~ oceanchi 發表於 2014-10-23 16:43