我用舊model 你拎2手黎講? 即係你條囡好多ex就同D企街一樣牙? 都係比過好多男人上過喎,你覺得一樣 ...
實頭 發表於 2020-10-11 15:22 
你又唔係AMD生產商! 我買CPU又唔係同你買!
依家AMD新CPU出, 定價很多人認為貴, 你走去叫人買Ryzen 1600 舊CPU? 你係咪食懞左呀?!
香港人有錢一定要比AMD賺? 2400價錢可以買新8核16T, 唔去買?? 走去買6核12T?
8核同6核分別咁大, 盲都睇到邊個抵邊個唔抵!
其他人講公道話, 你唔聽, 唔怪你, 但你無理由的話講一千遍就以為當變成啱(你當自己係林奠咩!)
我同你講, 我撐AMD唔係盲撐, 唔係佢股東, 我只係消費者, 拿著2400銀想買值2400貨品!
依家5600X明顯不值2400, 我咪考慮intel 10700囉! 又係intel最新cpu, 又係8核16T!
AMD定衰左個價, 消費者就一定要跟佢買, 唔比我用錢來投票架?!
AMD定價, 消費者唔可以批評佢定價過高架? 依度係香港, 唔比人自由言論, 你咪返國內生活啦!
|