回覆  fing17173


    甘都比你揾到。  3950X搶到斷市,周圍都係炒價。  幾錢買? ...
Archvictoros 發表於 2019-11-27 15:45


都係食炒價既6999 不過我覺得間野唔洗我連板買已經好仁慈

TOP

都係食炒價既6999 不過我覺得間野唔洗我連板買已經好仁慈
fing17173 發表於 2019-11-27 15:47


JUMBO 依家要7990

TOP

回覆  johnson123

咁喺 Jumbo 訂咗 $6380 嗰啲咪……
beenoliu 發表於 2019-11-25 22:21


Jumbo 應該唔會訂左好多粒
可能十粒都無

TOP

回復 273 #usei

我驚佢賣咗 hold 起嗰粒畀人

via SONY Xperia 1

TOP

JUMBO 依家要7990
s84292 發表於 2019-11-27 15:50


咁好彩琴日買到粒。。

TOP

其實我上星期五先去珍寶訂,今日照樣$6380攞貨。珍寶真係良心白店到無倫,以後有咩野都要幫襯佢哋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回復 usei

我驚佢賣咗 hold 起嗰粒畀人  

via SONY Xperia 1
beenoliu 發表於 2019-11-27 15:59


應該唔會掛, 我見佢入定袋比已經訂咗嘅客.

TOP

其實我上星期五先去珍寶訂,今日照樣$6380攞貨。珍寶真係良心白店到無倫,以後有咩野都要幫襯佢哋

via HKE ...
digga 發表於 2019-11-27 16:12

咁遲訂都有貨

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 279# Kennn

我揀咗 Newegg 最貴嗰隻 shipping,所以今日凌晨就到咗集運倉

TOP