咁我行水冷,  應該可以低過30度
yick 發表於 2019-12-20 22:48



    水溫呢
開行冷氣,行default可以再低多小小既

始終ryzen 3000 die 太細積熱嚴重

TOP

水溫呢
開行冷氣,行default可以再低多小小既

始終ryzen 3000 die 太細積熱嚴重 ...
johnson123 發表於 2019-12-20 23:00



    風冷,  壓得住,   

   夏天都係40幾度IDLE

TOP

水冷16核32線既3950X PBO


至於風冷呢~~唔關我3950X事
唔想去試,應該default既話(3.6ghz)D15會壓得 ...
johnson123 發表於 2019-12-20 22:44

行水仲PBO?全核4.3基本盤啦,進取啲全核4.4

TOP

行水仲PBO?全核4.3基本盤啦,進取啲全核4.4
kcto 發表於 2019-12-20 23:30



未試超頻, 還在試RAM當中
同埋唔想風扇太嘈....

TOP

未試超頻, 還在試RAM當中
同埋唔想風扇太嘈....
johnson123 發表於 2019-12-20 23:57


講呢啲

TOP

3960X  + zenith ii extreme + GSKILL F4-3600C16Q-64GTRG
散熱用自組水冷

CPU:ALL Core@4.3 (1.295V)
跑FPU 10min 已經上到90度


RAM: 行緊3733C16, 可惜FCLK上唔到1900

TOP

3960X  + zenith ii extreme + GSKILL F4-3600C16Q-64GTRG
散熱用自組水冷

CPU:ALL  (1.295V)
跑FPU 10min ...
adodb 發表於 2019-12-21 13:22



    水冷壓唔住?

TOP

水冷壓唔住?
yick 發表於 2019-12-21 14:32



    我用2個薄排,  燒機粒U會上到90度左右, 90度其實都仲正常運作到, 係我自己接受唔到咁熱

TOP

我用2個薄排,  燒機粒U會上到90度左右, 90度其實都仲正常運作到, 係我自己接受唔到咁熱 ...
adodb 發表於 2019-12-21 16:06



    10MIN 就咁熱

TOP

我用2個薄排,  燒機粒U會上到90度左右, 90度其實都仲正常運作到, 係我自己接受唔到咁熱 ...
adodb 發表於 2019-12-21 16:06



    係唔係行唔到p95v298b6?

TOP