johnson123 當前離線
進階會員
咁我行水冷, 應該可以低過30度 yick 發表於 2019-12-20 22:48
TOP
yick 當前離線
水溫呢 開行冷氣,行default可以再低多小小既 始終ryzen 3000 die 太細積熱嚴重 ... johnson123 發表於 2019-12-20 23:00
kcto 當前離線
水冷16核32線既3950X PBO 至於風冷呢~~唔關我3950X事 唔想去試,應該default既話(3.6ghz)D15會壓得 ... johnson123 發表於 2019-12-20 22:44
行水仲PBO?全核4.3基本盤啦,進取啲全核4.4 kcto 發表於 2019-12-20 23:30
未試超頻, 還在試RAM當中 同埋唔想風扇太嘈.... johnson123 發表於 2019-12-20 23:57
adodb 當前離線
3960X + zenith ii extreme + GSKILL F4-3600C16Q-64GTRG 散熱用自組水冷 CPU:ALL (1.295V) 跑FPU 10min ... adodb 發表於 2019-12-21 13:22
水冷壓唔住? yick 發表於 2019-12-21 14:32
我用2個薄排, 燒機粒U會上到90度左右, 90度其實都仲正常運作到, 係我自己接受唔到咁熱 ... adodb 發表於 2019-12-21 16:06