已取 建達貨

TOP

回覆 231# kurumi

我都想快啲攞到,但係要等今晚收工

TOP

本帖最後由 Archvictoros 於 2019-11-27 13:34 編輯

接到電話話今日有貨。  我兩粒3950X送緊過來。 要快de翻去屋企等兩粒CPU。  可惜,我個Antec HCG Extreme 850 gold plus 火牛冇貨,我要等到12月先有得砌機。

TOP

回覆 233# Archvictoros

喺其他地方買住火牛先?我開頭以為有雙路 X570 板用

TOP

回復 230 #ok041094

有冇睇呢個?連登話開唔到機可以試呢個
https://youtu.be/qqTVPLGZ4b4

via SONY Xperia 1

TOP

回覆 234# beenoliu


    我同一間訂噶,錢都比左,為左6%網上刷卡信用卡cash dollars回贈。  賣火牛好麻煩,唯有等埋佢。

TOP

回覆 236# Archvictoros

賣畀我,我用住原先嗰個 Antec 550W 先,睇下幾時 full load 爆炸
BTW 你計到真係回 6%?

TOP

回復 ok041094

有冇睇呢個?連登話開唔到機可以試呢個


via SONY Xperia 1
beenoliu 發表於 2019-11-27 13:40

睇過林董的野了,榜鎖已經跟足了,今日搞完部舊電腦先再搞部tr4,再唔掂上維修部慢慢搞

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 Archvictoros 於 2019-11-27 13:56 編輯

回覆 237# beenoliu


    我系恆生黑金卡。 最近做緊網上購物同海外購物cash dollars 回贈。  買之前先登記完。 $5000以上一次過買系6%。  網上購物手續費3.4%所以我都有賺。

TOP

回覆 239# Archvictoros

但係我本身諗住落舖買,唔醒起可以上網買,而家先上網撳會唔會即日冇得攞

TOP