RUN win 10 +剪片 8GB RAM 真係唔係好夠力推咁.

TOP

剛入手x260, vm唔用, 機唔打, 最多PS, Autocad 2D
請問8g ram夠嗎?
kcthomlau 發表於 2017-7-23 21:58


photoshop 同 autocad 同時用已經差不多一定唔夠
注意係"用", 剩開兩個 programe 唔開 file另計

TOP

其實想加咪加 ,唔想加咪唔好加...
要用晒佢又唔係難..

TOP

剛入手x260, vm唔用, 機唔打, 最多PS, Autocad 2D
請問8g ram夠嗎?
kcthomlau 發表於 2017-7-23 21:58

PS 和 Autocad 係食 ram 怪, 多多都食哂你。

又佢地嘅 efficiency 和 Ram 多少成正比,如要揾食就打爆佢吧。

TOP

本帖最後由 rt2156 於 2017-7-24 00:12 編輯

我開住隻online game同chrome幾個TAB+ 幾個小程式都過左10GB

1.png 2.png 3.png

TOP

樓主7咗了

TOP

睇下佢做咩姐,佢要剪片咪要多D RAM做BUFFER

TOP

呢句野5年前講都比人插啦, 何況2017

TOP

喂,以前啲人大公司都係用64MB,8GB都仲好意思話唔夠?點呀

TOP

本帖最後由 blee2 於 2017-7-25 12:28 編輯
公司機用緊4GB ram.... 主要Outlook.. excel.. pdf... 唔係好夠用,有時要等開file.. excel 等loading...
...
一成不變 發表於 2017-7-20 20:31



    肯加到5 GB 已經有分別了
未命名.png

TOP