td618 當前離線
每日熱帶低氣壓~!
長老會員
你指貨去賣的街鋪 ? 臭朵仲邊有DIY客去鋪買呢 Amber 發表於 2014-3-9 00:56
TOP
Amber 當前離線
特級會員
街鋪夠平就得啦,d客仔有野要整都係翻間鋪,屈d水魚要買過部又過到骨,點會要售後丫…td618 發表於 2014-3-9 01:12
仲有幾人會買黃金麥 Amber 發表於 2014-3-9 01:25
raikou88 當前離線
中級會員
johnchan985 當前離線
Evangeline 當前離線
進階會員
abc888 當前離線
我就真係唔明點解當年咁多人話漢科唔玩asrock可喜可賀,果陣剛轉代理頭個月,我有款無晒盒同單的板去到漢 ... td618 發表於 2014-3-9 00:42
lionking32 當前離線
Banned
問題大2011 當前離線
我都遇過個肥仔, 個時死火牛, 但又冇遇到不愉快事件, 佢仲好快手咁, 一換一全新比我~ ... Evangeline 發表於 2014-3-9 08:02
肥哥哥冇乜問題,不過得佢一個做野,態度難免會有d 疲態 lionking32 發表於 2014-3-9 09:33