你指貨去賣的街鋪 ?
臭朵仲邊有DIY客去鋪買呢
Amber 發表於 2014-3-9 00:56



    街鋪夠平就得啦,d客仔有野要整都係翻間鋪,屈d水魚要買過部又過到骨,點會要售後丫…

TOP

街鋪夠平就得啦,d客仔有野要整都係翻間鋪,屈d水魚要買過部又過到骨,點會要售後丫…td618 發表於 2014-3-9 01:12


仲有幾人會買黃金麥

TOP

仲有幾人會買黃金麥
Amber 發表於 2014-3-9 01:25



    下,唔係架,仲有好多人成日型住砌機平,任人湯架…

TOP

我又講吓我個case比大家參考吓。
我前排上 altech 又係整 ram又係corsair又係肥仔。
話說我 set ram大概係 2010年買的、印象中好似有 lifetime warranty、但實際上我都唔知重有冇保養、費事白行就打电話上去問吓先。肥仔聽電話、講咗個 model#、肥仔就話ok拎上黎修。跟手就上咗去。又係肥仔起到、我話部機做D heavy loading 既工作就藍畫面、買咗新 ram換左落去就無事、但係做memtest又沒問題、咁我就叫肥仔幫我 test吓set ram 係未有問題、肥仔拎上手望咗兩眼就話換比我、但佢話呢個model已經 fadeout咗、只可以換其他 model比我、咁我就話唔係換D cheap 野比我就 ok、佢話遲D會通知我有乜 model可以換、我話如果D model唔滿意、我要返自己果 set唔換、佢話唔得因為 send左返廠、呢一刻我心諗、比D cheap野我、我一定吊爆你
隔左一兩個星期、肥仔打咗兩三次电話黎 follow、又幫我 check D ram同我塊底板用唔用到。
最後佢地用 whatsapp通知我D ram攞得、但我隔咗成兩三個禮拜都未上去攞、肥仔打黎問有沒收到通知、好彩肥仔打黎、因為我真係唔記得咗。
成件事我覺得係滿意嘅、感覺肥仔做事認真、至於肥仔態度方面、佢唔係果種扮温柔親切黎解决問題果種cs。我建議 altech請多個妹妹仔cs幫D ching 降火

p.s.唔啱聽嘅 ching 請插細力D

TOP

雖然我都幾鍾意用 Corsair 野, 但個代理咁, 真係同買水貨冇咩分別
睇黎日後見到 Altech 代理嘅品牌, 都係避之則吉

TOP

我都遇過個肥仔, 個時死火牛, 但又冇遇到不愉快事件, 佢仲好快手咁, 一換一全新比我~

TOP

我就真係唔明點解當年咁多人話漢科唔玩asrock可喜可賀,果陣剛轉代理頭個月,我有款無晒盒同單的板去到漢 ...
td618 發表於 2014-3-9 00:42


我中意漢科及聯強多d, 覺得好就腳

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都遇過個肥仔, 個時死火牛, 但又冇遇到不愉快事件, 佢仲好快手咁, 一換一全新比我~ ...
Evangeline 發表於 2014-3-9 08:02


我早幾日都換過.但火牛係另一樣野.

TOP

肥哥哥冇乜問題,不過得佢一個做野,態度難免會有d 疲態
lionking32 發表於 2014-3-9 09:33


收人錢就要做.累就返屋企

TOP