用onboard正式講法就係有聲己經贏,你仲想點?

TOP

用onboard正式講法就係有聲己經贏,你仲想點?
Dcup 發表於 2020-9-4 13:04


咁就唔好吹到有Crystal Sound 3 有消除噪音電路同音效遮蔽

仲衰過十一年前塊P55個AC97

TOP

用onboard正式講法就係有聲己經贏,你仲想點?
Dcup 發表於 2020-9-4 13:04


咁就唔好吹到有Crystal Sound 3 有消除噪音電路同音效遮蔽

仲衰過十一年前塊P55個AC97

TOP

咁就唔好吹到有Crystal Sound 3 有消除噪音電路同音效遮蔽

仲衰過十一年前塊P55個AC97 ...
vaio 發表於 2020-9-4 15:37

你是但執塊以前啲PCI嘅音效卡播啲聲嚟聽都聽得出乾淨過蟹仔嘅聲,不過而家要高質素就緊係用PCI-E嘅音效卡(會睇電影同打機甚至錄音)或者USB DAC(只聽歌)架喇。

TOP

咁就唔好吹到有Crystal Sound 3 有消除噪音電路同音效遮蔽

仲衰過十一年前塊P55個AC97 ...
vaio 發表於 2020-9-4 15:37



    聲係靚左既,但,你仲想點?

佢技術上做左,但問題係到你3.5又咪要經成串野....

TOP

本帖最後由 vaio 於 2020-9-4 21:30 編輯
聲係靚左既,但,你仲想點?

佢技術上做左,但問題係到你3.5又咪要經成串野.... ...
Dcup 發表於 2020-9-4 19:41


成日問我想點?咁你想我答咩?想點

裝番Creative Digital Music Premium HD USB
Noise問題解決晒
除咗藍牙間中聽唔到Line-in。可能個driver問題。因為已經幾年冇得update
a67e4820-9a55-4f28-81c2-4e1d49b6bc55.jpg

TOP

成日問我想點?咁你想我答咩?想點

裝番Creative Digital Music Premium HD USB
Noise問題解決晒 ...
vaio 發表於 2020-9-4 21:04



    點解係咁買D過氣野....市面上大把DAP DAC做得曬黎D野....

TOP

本帖最後由 vaio 於 2020-9-5 00:12 編輯
點解係咁買D過氣野....市面上大把DAP DAC做得曬黎D野....
Dcup 發表於 2020-9-4 22:27


呢隻嘢買咗幾年,如果唔係我都唔使話要搵番出嚟
而且佢有內置Phono Amp circuity專係for 黑膠唱盤。

串人之前唔該睇吓樓主(即係我)嘅要求好唔好,唔該晒
你有冇搵到其他外置USB sound card 同DAC有呢個功能?

TOP

本帖最後由 vaio 於 2020-9-4 23:00 編輯

雖然呢隻Creative Digital Music Premium HD已經係多年前嘅產物(16年買嘅日版Ver.R2),但係聲底係真係唔錯
對比番onboard蟹仔出嘅聲,唔計佢嘅S/N ratio低,對比番Premium HD,真係好重味精
初時砌呢部i7-9700K +Z390-A嗰陣都諗過買埋張老虎卡
但睇塊板嘅promo吹到蟹仔出嘅聲點靚點靚

當然聲音都係一種玄學,自我感覺良好已經足夠

TOP

雖然呢隻Creative Digital Music Premium HD已經係多年前嘅產物(16年買嘅日版Ver.R2),但係聲底係真係唔錯
...
vaio 發表於 2020-9-4 22:36


老虎卡
如果係display card 高負載情況下
用動鐵耳機聽   會有有底槽

ATX板 已經同張display card 相差3個pcie 槽
唔知係火牛定display card問題


之不過on borad 真係唔好要求太多.....

TOP