hkbaby 當前在線
進階會員
TOP
BlackBird 當前離線
What's the point?
特級會員
最慘x79 xeon 雙路洋垃圾最高得 e5 2690 ( 超貴, 成2千幾人仔 , xeon 時脈好值錢 ) , 否則整台雙路洋垃圾高 ... BigLaw 發表於 2016-7-22 11:22
weathergirl 當前離線
中級會員
lam2004 當前離線
jozifkwan 當前離線
有處女介紹
Banned
冰水半糖 當前離線
請問您今天要來點兔子嗎 ... ...
Moderator
Dual E5-2670 can use non-ECC DDR3 ma? Max 128gb if using intel S2600CO4 ? jozifkwan 發表於 2016-7-22 16:18
你個兩個好似係大陸散熱氣? CPU溫度幾多? lam2004 發表於 2016-7-22 15:02
回覆 chantelise9k 可以,BT 又得.好玩過8仔,我都係2670 ,不過是hp server, 二手服務器全球保養,多好! 本 ... weathergirl 發表於 2016-7-22 12:24
yip_kc 當前離線
無硬碟機既 CHing部機用黎做咩野多? nnd 發表於 2016-7-22 09:45